OKTÓBERI KÉPZÉSEK

Megtalálod az összes képzésünket, amit októberben fogunk tartani.

Kommunikáció a cégen belül | Reggeli löket

Bemutatunk olyan cégfejlesztési eszközöket, melyekkel jobban át fogod látni, hogy miből is áll egy kommunikáció, és milyen alkotóelemei vannak.

ONLINE

2021.10.06.

9:00 – 10:30

Hogyan kommunikáljunk hatékonyan egy cégben? | Cégvezetői Akadémia

Pontosan átvesszük, mit is jelent a kommunikáció. Mit jelent a JÓ kommunikáció, és egy jó vezetőnek miért is kell jól kommunikálnia a munkatársaival. Letisztázzuk, milyen alkotóelemei vannak a kommunikációnak, és ezeket hogyan tudod Te, illetve a vezetőid alkalmazni a mindennapokban. Mindezek mellett pedig mindegyik részhez gyakorlatok lesznek, melyekkel már el is sajátíthatod a kommunikáció alapjait.

POLGÁR | OUTLET HOTEL

2021.10.13.

9:00 – 17:00

Hogyan kommunikálj hatékonyan a munkatársaiddal? | Cégvezetői Akadémia

1. NAP

Pontosan átvesszük, mit is jelent a kommunikáció. Mit jelent a JÓ kommunikáció, és egy jó vezetőnek miért is kell jól kommunikálnia a munkatársaival.

Letisztázzuk, milyen alkotóelemei vannak a kommunikációnak, és ezeket hogyan tudod Te, illetve a vezetőid alkalmazni a mindennapokban.

Mindezek mellett mindegyik részhez gyakorlatok lesznek, melyekkel már el is sajátíthatod a kommunikáció alapjait.

2. NAP

Megtanítjuk neked a megértés összetevőit, amivel még jobban átláthatod, hogy miért is olyan fontos a JÓ kommunikáció a cégen belül, vagy akár az ügyfelek felé is.

Következő részben megmutatjuk, mi könnyíti meg az emberi kapcsolatokat, és mi az, ami miatt eltűnhet a stressz a cégedből.

Végül pedig végigmegyünk egy referencián, amelyben az emberi kapcsolatokról fogunk tanulni.

POLGÁR | OUTLET HOTEL

2021.10.20-21.

9:00 – 17:00

Kommunikációs képzés | Prémium képzés

A Kommunikációs képzés egy prémium képzés, amit évente 3-4 alkalommal tartunk, két-három naposakat. A helyszínek mindig különlegesek, amik hozzájárulnak a képzés prémium minőségéhez és nyugalmához. A Kommunikációs képzés eredménye az, hogy a vezető képes utasításokat kiadni, tudja, milyen alkotóelemei vannak a kommunikációnak, és a kiadott feladatait/utasításait egytől egyig mindenki elvégzi.

POLGÁR | OUTLET HOTEL

2021.10.27-28.

9:00 – 18:00

Kérj személyre szabott árajánlatot a Cégvezetői Akadémiánkra, akár 1 alkalomra is! Az árajánlat kérése kötelezettségmentes!

Kérem az árajánlatot gombra kattintva elfogadom az ÁSZF-et és az Adatvédelmi Szabályzatot.

DUDIK ATTILA
"A saját és munkatársaim személyiségfejlődése, hatékonysága nagymértékben javul a képzések folyamán. A mindennapi nehézségek leküzdésében, a konfliktusok kezelésében motivációt ad a résztvevőknek. Segítenek, hogy a munkatársak stresszmentes környezetben, csapatban, együtt termeljenek, amely által a cég nagyobb stabilitást ér el, munkaidőt spórolunk, az ügyvezetőnek pedig több szabadidőt ad. A képzések segítségével megtanuljuk, hogyan tudunk kitűnni a tömegből, hogyan szerezhetünk jó hírnevet. Jó vevőket, beszállítókat, munkatársakat tudunk magunknak találni, akiket meg is tudunk tartani. A belső folyamatainkat fel tudjuk gyorsítani, ezáltal növekvő bevételre, stabil pénzügyi háttérre teszünk szert."
ATINOX PLUSZ KFT. TULAJDONOS
MOLNÁR ZOLI
"Az akadémián az üzleti élet más és más területein tevékenykedő vezetőktől értékes, kipróbált, hasznosítható tapasztalatokra, ismeretekre tehetek szert. A képzések jó hangulatúak, az üzleti élet fontos problémáira adnak megoldási javaslatokat. Bármilyen problémával küzdök, megoldási javaslattal tudnak szolgálni. képzéseken rengeteg gyakorlati feladat van, mely segíti a tanultak mindennapi életbe való beépítését."
ROYAL MOSODA TULAJDONOS
VARGA CSABA DÁNIEL
"Varga Csaba Dániel vagyok, az Aranykorona Történelmi Étterem munkatársa, és már nagyon régóta dolgozunk együtt a DMA-val. Az együttműködés során elértük azt, hogy motiváltan, hatékonyabban tudnak a munkatársak együtt dolgozni a célunkon. A képzések után már rögtön tudtuk alkalmazni a tanultakat, ezzel még stabilabbá tenni a céget. ​ Hálásan köszönöm Attilának, hogy képezhetem itt magam."
ARANYKORONA TÖRTÉNELMI ÉTTEREM & LÁTVÁNYPINCE ÉRTÉKESÍTÉSI VEZETŐ
Previous
Next
NAGY ANTAL
"Itt a DMA-ban úgy tudok tanulni, hogy biztosan jól megértem a dolgokat. Ezek az információk elengedhetetlenek, hogy a cégem jól menjen: legyenek jó munkatársaim, tudjam őket kezelni, a vevőim elégedettek legyenek, bővüljön a számuk, egyre több és jobb rendeléseink legyenek, egyre stabilabb legyen a cég pénzügyileg, a fejlesztéseket önerőből meg tudjuk valósítani, a kitűzött céljainkat el tudjuk érni. Több szervezetnél próbáltam már ismereteket szerezni, főleg előadások alkalmával. Arra kellett rájönnöm, hogy ezt itt a DMA-nál tudom a legkönnyebben, a legalaposabban, a leggyakorlatiasabban megszerezni."
GNR NYOMDA TULAJDONOS
TOMA ZOLTÁN
"Egy jól működő cégben hatékonyság van, de a hatékonysághoz szükség van a tudásra, a személyiség fejlődésére és természetesen a motiváltságra. Az új ügyfél megszerzéséhez a jó hírnév elengedhetetlen, ami megint csak feltételezi a jó PR tevékenységet. A cég jó és gyors működéséhez a cégen belüli folyamatoknak jól kell működnie, ami a cég jól szervezettségén múlik. A fent említett pár dolog csak néhány amik szükségesek egy jól működő céghez és itt ezt elsajátíthatod, mint ahogy én is teszem velük évek óta!"
SYRIUS TECH KFT. ÜGYVEZETŐ
KASZTNER ANITA
"DMA és Pannox Kft közös munkája során a konfliktus kezelésben nagyon nagy eredményeket értünk el. Számomra sokszor a tapasztalat csere nyújtott nagy segítséget. A saját etikám javulása óta a cégben is elkezdett rendeződni az etikai szint. A vevői elégedettségen nagy mértékben sikerült javítanunk. A személyes törődés számomra sokat jelentett,mert amikor elakadtam valamiben akkor mindig jött valami megoldás. Én úgy gondolom hogy a közös munkánk során kitűnünk a tömegből mert magasabb etikai szintet lépünk meg. Nagyon jól tudjuk kezelni a megrendelők igényeit,illetve a munkatársak képzése is sokat segít abban hogy több szabadidőm legyen."
PANNOX KFT. TULAJDONOS
Previous
Next