DÍJMENTES TANÁCSADÁS

A díjmentes tanácsadásaink során felmérjük vállalkozásod, hogy mely rendszereket használjátok már, illetve milyen területen tudtok több eredményt elérni, kevesebb erőfeszítéssel.

BERI RÉKA

ÉRTÉKESÍTÉSI ÉS KÖZÖNSÉGKAPCSOLATI MENTOR

SZERETNÉL CÉGEDBE...

már működő rendszeket bevezetni?

Olyan rendszereket mutatunk be számodra, amelyek valóban működnek és valóban eredményeket lehet elérni velük. Referenciákkal, más hasonló cégek tapasztalatát is meg tudjuk mutatni, akik már alkalmazzák a rendszereket.

választ kapni a nehézségeidre?

A díjmentes tanácsadás során tudunk konkrétan azokkal a nálad felmerülő nehézségekkel foglalkozni, amelyek legjobban foglalkoztatnak téged, amelyek a legtöbb időt elveszik tőled. Megnézzük, milyen rendszerrel tudod kezelni ezt a nehézséget.

egyből alkalmazható tanácsokat hallani?

Kizárólag olyan tanácsokat adunk, amelyek valóban működő alapokra épülnek. Törekedünk a kézzelfogható, alkalmazható és eredményeket valóban elérő tanácsokat adni.

rendszerben gondolkodni cégeddel?

Fontos, hogy egy vállalkozás olyan rendszerekre épüljön, amelyek valóban megfoghatóak és amik valóban segítik a vállalkozást, nem pedig hátráltatják azt. Bemutatjuk rendszerekeinket, gondolkodásmódunkat számodra.

MENNYI IDŐ?

Körülbelül 2x1 órát vesz igénybe. Első alkalom: megismerkedés, nehézségek feltárása és tanácsadás. Második alkalom: előző alkalom utánkövetése, majd cégre szabott tanácsadás.

KINEK HASZNOS?

Leghasznosabb azoknak a vállalkozóknak, akik már eldöntötték, hogy szeretnének kevesebb erőfeszítéssel és munkával, több bevételt és szabadidőt.

MIRŐL BESZÉLÜNK?

Mivel cégre szabottan történik a tanácsadás, így azokról a mindennapokban felmerülő nehézségekről beszélünk, amelyek a legjobban visszafogják a céged fejlődését.

MIÉRT DÍJMENTES?

Szeretnénk megismerni vállalkozásod, és nem ajánlatokkal bombázni. Adni szeretnénk olyan valódi működő technikákat, amelyekkel elérhetsz egy stabilabb céget, és szeretnénk, hogy ezeket elsősorban teljesen kötelezettségmentesen tudd megtenni.

KI NEM ÁLLHATOD, HOGY...

növekedik a céged, de szervezetileg a régi maradt?

A professzionális szakmai háttér miatt rengeteg vállalkozásban folyamatosan növekedik ügyfélszám és a munkatársi létszám, viszont szervezetileg a régi maradt. Rendszerek, folyamatok és bármilyen hatékonyság nélkül.

munkatársaid nem tudják a feladataikat, és folyamatos csúszás van?

Ameddig nincsen egy olyan működő rendszere vállalkozásodnak, amellyel könnyen és folyamatosan tudnak betanulni munkatársaid, addig folyamatos csúszások és szervezetlenség lesz.

szervezetlen a cég és nincsenek működő rendszered?

Amikor egy cég eljut arra a szintre, hogy már 10 vagy 100 munkatárs kell az ügyfelek igényeinek kielégítésére, akkor bizony kötelező működő rendszereket bevezetned a vállalkozásodba, különben szervezetlen lesz a működés.

mindent te csinálsz és nem tudod rendesen delegálni a feladatokat?

Már vannak munkatársaid, viszont még mindig rengeteg olyan folyamat és feladat van nálad, amellyel nem vezetőként kellene foglalkoznod? Akkor itt az ideje kiszervezned magadat.

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK A DÍJMENTES TANÁCSADÁSSAL KAPCSOLATBAN

Megválaszoljuk a kérdéseket, melyeket már rengetegszer megkaptunk.

Szinte minden tevékenységi körrel rendelkező cégnek megfelel a díjmentes tanácsadásunk. Részünkről van néhány – a társadalmat kifejezetten NEM támogató – tevékenységi kör kizárva.

Természetesen ezt jelenleg nem tudhatjuk, hiszen csak a weboldalunkat olvasod, de hatalmas a valószínűsége annak, hogy hozzád hasonló tevékenységgel, nehézségekkel vagy szituációval rendelkező céggel már biztosan dolgoztunk együtt.

Nem feltétlenül árbevételhez kötjük a díjmentes tanácsadást, inkább a cég szándékához. 2 munkatárssal rendelkező Egyéni Vállalkozótól kezdve, az 5000 munkatárssal rendelkező vállalkozóig már rengeteg vették igénybe ezt a díjmentes szolgáltatásunkat. Az ideális méret, az körülbelül 100 millió fortintos árbevétel felett lehet, onnantól már hatalmas hatékonyságokat tudunk visszaszerezni a vállalkozásba.

Amennyiben szeretnéd, akár a vezetőid is be tudnak csatlakozni a tanácsadásba. Minden munkatársnak nem szoktuk ajánlani, viszont akik vezetőid szinten vannak, abszolút ajánlott.

Az előző több mint 15 éves tapasztalat azt mutatja, hogy nem a cég tevékenységétől függ az, hogy valami fog-e működni ott vagy sem. Attól szokott valami működni, hogy a cég szeretné-e, hogy az működjön. Ha a cég szeretné, hogy hatékonyabbak legyenek a munkatársak, a vezetőknek pedig több szabadideje legyen, akkor működni fog, ha ezt nem szeretné senki, akkor nem fog működni.

Zoom alkalmazáson keresztül csatlakozunk össze. Egyetlen laptopra van szükséged, amelyen keresztül beszélni tudunk egymással.

Zolka Toth
2021.03.18.
Hitelesített
Profi csapat!
Attila Kanyok
2020.12.01.
Hitelesített
A legjobb cégfejlesztő hazánkban!
Károly Tóth
2020.10.21.
Hitelesített
Értékes, előre mutató vezető eszköztárat kínál a hely, melyet ajánlok minden fejlődni vágyó vezetőnek.
Tóth Peti
2020.07.30.
Hitelesített
Professzionális szolgáltatás! Hozzáértés, szakértelem jellemzi őket! Köszönöm hogy tanulhatok tőlük!
Ottó Kerekes
2020.07.29.
Hitelesített
A DMA nagyon sokat segített a vállalkozásunkba, hogy az precizen és biztonságosan működhessen. Ezen kívül a kommunikációdat is fejlesztheted, ami az élet minden részén fontos lehet
Donát Kerekes
2020.07.29.
Hitelesített
A DMA teljeskörű megoldást nyújt a cég minden területére. Ezek mellett személyiségfejlődésen is részt veszel az akadémiák alatt.
László Farkas
2020.07.29.
Hitelesített
Minden alkalommal, nagyon sok azonnal használható tudással térünk haza, amitől sokkal hatékonyabbak leszünk.

MI A KÖVETKEZŐ LÉPÉSED?

Töltsd ki az adataid és próbáld ki kötelezettség nélkül, díjmentesen a cégreszabott tanácsadásunkra, ahol megmutatjuk, hol tudsz még hatékonyabb lenni vállalkozásoddal.

Kipróbálom gombra kattinva elfogadom az ÁSZF-et és az Adadtvédelmi Szabályzatot.

MOLNÁR ZOLI
"Az akadémián az üzleti élet más és más területein tevékenykedő vezetőktől értékes, kipróbált, hasznosítható tapasztalatokra, ismeretekre tehetek szert. A képzések jó hangulatúak, az üzleti élet fontos problémáira adnak megoldási javaslatokat. Bármilyen problémával küzdök, megoldási javaslattal tudnak szolgálni. képzéseken rengeteg gyakorlati feladat van, mely segíti a tanultak mindennapi életbe való beépítését."
ROYAL MOSODA TULAJDONOS
VARGA CSABA DÁNIEL
"Varga Csaba Dániel vagyok, az Aranykorona Történelmi Étterem munkatársa, és már nagyon régóta dolgozunk együtt a DMA-val. Az együttműködés során elértük azt, hogy motiváltan, hatékonyabban tudnak a munkatársak együtt dolgozni a célunkon. A képzések után már rögtön tudtuk alkalmazni a tanultakat, ezzel még stabilabbá tenni a céget. ​ Hálásan köszönöm Attilának, hogy képezhetem itt magam."
ARANYKORONA TÖRTÉNELMI ÉTTEREM & LÁTVÁNYPINCE ÉRTÉKESÍTÉSI VEZETŐ
Previous
Next
NAGY ANTAL
"Itt a DMA-ban úgy tudok tanulni, hogy biztosan jól megértem a dolgokat. Ezek az információk elengedhetetlenek, hogy a cégem jól menjen: legyenek jó munkatársaim, tudjam őket kezelni, a vevőim elégedettek legyenek, bővüljön a számuk, egyre több és jobb rendeléseink legyenek, egyre stabilabb legyen a cég pénzügyileg, a fejlesztéseket önerőből meg tudjuk valósítani, a kitűzött céljainkat el tudjuk érni. Több szervezetnél próbáltam már ismereteket szerezni, főleg előadások alkalmával. Arra kellett rájönnöm, hogy ezt itt a DMA-nál tudom a legkönnyebben, a legalaposabban, a leggyakorlatiasabban megszerezni."
GNR NYOMDA TULAJDONOS
TOMA ZOLTÁN
"Egy jól működő cégben hatékonyság van, de a hatékonysághoz szükség van a tudásra, a személyiség fejlődésére és természetesen a motiváltságra. Az új ügyfél megszerzéséhez a jó hírnév elengedhetetlen, ami megint csak feltételezi a jó PR tevékenységet. A cég jó és gyors működéséhez a cégen belüli folyamatoknak jól kell működnie, ami a cég jól szervezettségén múlik. A fent említett pár dolog csak néhány amik szükségesek egy jól működő céghez és itt ezt elsajátíthatod, mint ahogy én is teszem velük évek óta!"
SYRIUS TECH KFT. ÜGYVEZETŐ
KASZTNER ANITA
"DMA és Pannox Kft közös munkája során a konfliktus kezelésben nagyon nagy eredményeket értünk el. Számomra sokszor a tapasztalat csere nyújtott nagy segítséget. A saját etikám javulása óta a cégben is elkezdett rendeződni az etikai szint. A vevői elégedettségen nagy mértékben sikerült javítanunk. A személyes törődés számomra sokat jelentett,mert amikor elakadtam valamiben akkor mindig jött valami megoldás. Én úgy gondolom hogy a közös munkánk során kitűnünk a tömegből mert magasabb etikai szintet lépünk meg. Nagyon jól tudjuk kezelni a megrendelők igényeit,illetve a munkatársak képzése is sokat segít abban hogy több szabadidőm legyen."
PANNOX KFT. TULAJDONOS
Previous
Next