ÁRAZÁSTECHNIKA

2020.06.25.

Dienes Martin

4 perc

Rengeteg árazási technika létezik, de csak az működik igazán, amivel ténylegesen profitot lehet növelni anélkül, hogy: drasztikusan árat növelnénk, beszállítókat húznánk le és hogy bevételt növelnénk. Egy ilyen technikát hoztunk Neked ma, ami elsőre hihetetlennek tűnhet.

Mikor CégTeszt-et készítünk vállalkozókkal, akkor mindig ez a pont az, mikor meg kér minket a vezető, hogy tartsunk pár perc szünetet, mert ideges. Nem hiszi el, hogy 30 éve vállalkozik, de eddig teljesen máshogy csinálta. Annyira egyszerű, hogy már bonyolult és annyira vicces, hogy már szomorú ez a technológia.

Kezdjünk is bele:

 ELSŐ és talán legfontosabb lépés:

– Nézd meg, hogy pontosan mi az a szolgáltatás/termék, amin a legtöbb profitod van.

– Aztán nézd meg, hogy melyik az a szolgáltatás/termék, amit keresnek a vevők.

– Majd nézd meg, hogy melyek azok a szolgáltatások/termékek, amiken nincsen haszon, vagy csak kevés van, de hatalmas figyelem van rá téve, sokat kell vele foglalkozni.

 Írd le ezeket a válaszokat egy papírra és teljesen tiszta lesz a kép.

MÁSODIK lépés, ami azért fontos, hogy a harmadikat meg tudjuk lépni:

Nézzünk rá erre az egészre, ami eddig történt. Azt fogjuk látni, hogy van olyan szolgáltatás/termék, amin nem is keresünk, de annyit foglalkozunk vele, hogy az már vicc.

A második dolog, amit biztosan fogunk látni, hogy van olyan szolgáltatás/termék (mert van olyan szolgáltatás/termék), amit nagyon keresnek a vevők és egyben rengeteget keresünk rajta. Ha ebben a másodpercben nincsen ilyen szolgáltatás/termék, akkor majd lesz, csak meg kell találni.

Rövid sztori:

Piros Attila a RIGIPS ügyvezetője Magyarországon.

A cégben elkezdte ezt alkalmazni és 25 milliárd árbevétele volt a cégnek, amin 2.4 milliárd profitot csinált. Valljuk be, nem semmi eredmény, pedig csak ezt alkalmazta.

HARMADIK LÉPÉS a legfájdalmasabb:

Most végezzük el az összes dolgot, amivel ténylegesen meg tudjuk növelni a profitot.

1: „Dobjuk ki” az összes olyan dolgot a szolgáltatások/termékek közül, amiken nem keresünk.

Ez általában nagyon nehéz szokott lenni, hiszen ezek tűnnek olyan termékeknek/szolgáltatásoknak, amik mintha nagyon kellenének, pedig valójában nincs is rá szükség.

2: Egyszerűen helyezzük előre, hirdessük, tegyük ismertté azokat a szolgáltatásokat/termékeket, amiken van a profit.

Egy idő után ezek kezdenek a legjobban fogyni, aminek mi pedig örülünk, mert hát ezen keresünk a legtöbbet.

Ha ezt ténylegesen bevezeted a cégedbe, akkor le a kalappal! Az van, hogy ez egy nagyon kemény dió, de lehetséges megcsinálni.

Ahogy látod, nem növeltél árat, nem húztál le embereket, hogy adjanak olcsóbban dolgokat, és még a bevételednek sem kell, hogy növekedjen (de az nyilván növekedhet) és így is lehetséges, hogy óriási százalékú profitot növeljünk.

Remélem ezt az elsőre talán hihetetlen technikát sikerült reálissá tennem számodra.

SZERETNÉD, HA MÉG JOBB LENNE AZ ÁRAZÁSOD?

VÁLLALATI

TÉRKÉP

Valóban működő cégfejlesztési rendszereket mutat be számodra.

Mi is az a Vállalati Térkép?

A Vállalati Térkép rengeteg hasznos információval szolgál számodra, hiszen bemutatja az összes rendszert, amelyeket használni tudsz a cégedben.

Egy stabil pontot ad a céged vezetésében, mivel rávilágít a problémáid pontos megoldására.

GONDOLKOZZ RENDSZERBEN

Igényeld a Vállalati Térképet teljesen kötelezettségmentesen.

A következő lépésed, hogy kitöltöd az adataid, és mi e-mailben elküldjük a Vállalati Térképet. Emellé pedig egy 1 órás Díjmentes Tanácsadást is adunk számodra.

Igénylem gombra kattintva elfogadom az ÁSZF-et és az Adatvédelmi Szabályzatot.

Ahol már találkozhattál velünk:

Tapasztalat a Vállalati Térképről

„A DMA Vállalati Térkép jól megjeleníti azokat a tájékozódási pontokat, melyek a kívánt cél, azaz egy jól működő, konfliktusoktól és probléma halmazoktól mentes, töretlenül fejlődő cég eléréséhez vezetnek. Egy ilyen vállalatban a tulajdonos és vezetőség az operatív tevékenységek helyett a virágzó jövő megteremtésén munkálkodik úgy, hogy az különösebb erőfeszítés helyett inkább egy sikerekben gazdag élvezetes játszmát jelent.

Ehhez a cég valamennyi munkatársa és partnerei elégedett és együttműködő magatartással járulnak hozzá. A DMA szolgáltatása a Vállalati Térképre épülő navigációs rendszer, ami a konkrét felhasználó lehetőségeit figyelembe véve végigvezet a leggyorsabb útvonalon. Gyakorlati és kézzel fogható eszközöket ad az elvárt eredmény mielőbbi legpontosabb megvalósításához.”

Illés Gábor