KÉPZÉSEK

Megtalálod a 2021-es év összes képzését, amit tartani fogunk, sorrendben.

KÉPZÉSI NAPTÁR

Cégvezetői Akadémia szeptember | Árazástechnika

Hogyan növeld az árrésed? | Reggeli löket

Bemutatunk olyan cégfejlesztési eszközöket, amikkel meg tudod emelni a céged profitját, anélkül, hogy drasztikusan árat emelnél. Bemutatjuk, mik a fontos tényezők és mire kell alaposan odafigyelni az árazásnál.

Árazástechnika | Cégvezetői Akadémia

Átvesszük, hogy pontosan mi az a módszer, amivel akár 500% profitot is tud növelni a vállalkozásod.

Megmutatjuk, hogyan tudja növelni az áraidat, ha márkát éptítesz a terméked szolgáltatásod mögé.

Felmérjük, mi az a 3 tényező a Te cégedben, amire fontos oda figyelned, ha szeretnéd megfelelő és magas árréssel értékesíteni termékeidet/szolgáltatásaidat.

Illetve letisztázzuk, hogy hogyan lehet hatékonyan és sem a beszállítókat, sem a vevőket lehúzva, optimálisan árrést emelni.

A Te cégedre szabva gyakoroljuk az árazástechnikát, konkrétan átnézzük az áraidat és az előző napon tanultakat alkalmazzuk élesben.

Megmutatunk egy cégfejlesztési eszközt, amivel be tudod lőni, hogy mennyi árrésre van szükséged egy termékből/szolgáltatásból, és mikor jön el az a pont, hogy keresel is az adott értékesítésen.

Illetve mindkét nap olyan referenciákat olvasunk fel, amikből a Te cégedre szabva tudod eltanulni a cégfejlesztési eszközöket.

Egyéb képzéseink szeptemberben

Elvonulás | Prémium képzés

Az Elvonulás egy prémium képzés, amit kéthavonta tartunk, két-három naposakat, vagy akár egy heteseket is külföldön, illetve belföldön. A helyszínek mindig különlegesek, amik hozzájárulnak a képzés prémium minőségéhez. Az Elvonulás eredménye az, hogy a vezető látja a cége pontos jövőképét, és az ehhez tartozó feladatokat, amiket képes leosztani feladatként a munkatársainak.

Cégvezetői Akadémia október | Kommunikáció

Kommunikáció a cégen belül | Reggeli löket

Bemutatunk olyan cégfejlesztési eszközöket, melyekkel jobban át fogod látni, hogy miből is áll egy kommunikáció, és milyen alkotóelemei vannak.

Hogyan kommunikáljunk hatékonyan egy cégben? | Cégvezetői Akadémia

Pontosan átvesszük, mit is jelent a kommunikáció. Mit jelent a JÓ kommunikáció, és egy jó vezetőnek miért is kell jól kommunikálnia a munkatársaival. Letisztázzuk, milyen alkotóelemei vannak a kommunikációnak, és ezeket hogyan tudod Te, illetve a vezetőid alkalmazni a mindennapokban. Mindezek mellett pedig mindegyik részhez gyakorlatok lesznek, melyekkel már el is sajátíthatod a kommunikáció alapjait.

Hogyan kommunikálj hatékonyan a munkatársaiddal? | Cégvezetői Akadémia

1. NAP

Pontosan átvesszük, mit is jelent a kommunikáció. Mit jelent a JÓ kommunikáció, és egy jó vezetőnek miért is kell jól kommunikálnia a munkatársaival.

Letisztázzuk, milyen alkotóelemei vannak a kommunikációnak, és ezeket hogyan tudod Te, illetve a vezetőid alkalmazni a mindennapokban.

Mindezek mellett mindegyik részhez gyakorlatok lesznek, melyekkel már el is sajátíthatod a kommunikáció alapjait.

2. NAP

Megtanítjuk neked a megértés összetevőit, amivel még jobban átláthatod, hogy miért is olyan fontos a JÓ kommunikáció a cégen belül, vagy akár az ügyfelek felé is.

Következő részben megmutatjuk, mi könnyíti meg az emberi kapcsolatokat, és mi az, ami miatt eltűnhet a stressz a cégedből.

Végül pedig végigmegyünk egy referencián, amelyben az emberi kapcsolatokról fogunk tanulni.

Egyéb képzéseink októberben

Kommunikációs képzés | Prémium képzés

A Kommunikációs képzés egy prémium képzés, amit évente 3-4 alkalommal tartunk, két-három naposakat. A helyszínek mindig különlegesek, amik hozzájárulnak a képzés prémium minőségéhez és nyugalmához. A Kommunikációs képzés eredménye az, hogy a vezető képes utasításokat kiadni, tudja, milyen alkotóelemei vannak a kommunikációnak, és a kiadott feladatait/utasításait egytől egyig mindenki elvégzik.

 

Cégvezetői Akadémia november | Közönségkapcsolatok

A PR alapjai | Reggeli löket

Bemutatunk olyan cégfejlesztési eszközöket, amikkel növelni tudod a céged jó hírét, illetve bemutatjuk mi is az PR és hoygan lehet egyszerűen alkalkmazni.

Hogyan tedd ismertté a céged? | Cégvezetői Akadémia

Pontosan átvesszük, mit is jelent a PR, mire tudod a Te cégedben alkalmazni azt. Megnézzük mi a különbség a PR és a Marketing között és miért fontos külön-külön foglalkozni ezekkel. Átvesszük, mit jelent a célközönség és a közönség és elmagyarázzuk, miért is fontos ezeknek a pontos meghatározása. Illetve egy referencián átmegyünk, amiben az van leírva, hogy hogyan kell kezelni a rossz híreket, mind a cégen belül, mind a cégen kívül is.

Hogyan legyél ismert a piacon? | Cégvezetői Akadémia

1. NAP

Pontosan átvesszük, mit is jelent a PR, mire tudod a Te cégedben alkalmazni azt. Megnézzük mi a különbség a PR és a Marketing között és miért fontos külön-külön foglalkozni ezekkel.

Átvesszük, mit jelent a célközönség és a közönség és elmagyarázzuk, miért is fontos ezeknek a pontos meghatározása.

Illetve egy referencián átmegyünk, amiben az van leírva, hogy hogyan kell kezelni a rossz híreket, mind a cégen belül, mind a cégen kívül is.

2. NAP

Megtanítjuk neked a felméréseket, amikkel még hatékonyabbá tudod tenni a kifelé áramló kommunikációkat és marketing, PR tevékenységeket.

Átveszünk az emberi kapcsolatokkal és kommunikációkkal kapcsolatos referenciát, amit akár másnap tudsz alkalmazni. Ez meg fogja könnyítani az emberi kapcsolataidat.

És végül, de nem utolsó sorban gyakorlatokat végzünk a Te konkrét PR-oddal kapcsolatosan. Megmutatjuk mi is az a Bab Elmélet és ezt hogyan kell alkalmaznod.

Egyéb képzéseink novemberben

Elvonulás | Prémium képzés

Az Elvonulás egy prémium képzés, amit kéthavonta tartunk, két-három naposakat, vagy akár egy heteseket is külföldön, illetve belföldön. A helyszínek mindig különlegesek, amik hozzájárulnak a képzés prémium minőségéhez. Az Elvonulás eredménye az, hogy a vezető látja a cége pontos jövőképét, és az ehhez tartozó feladatokat, amiket képes leosztani feladatként a munkatársainak.

Cégvezetői Akadémia december | Teljesítménybérezés

Hogyan bérezz teljesítmény alapján? | Reggeli löket

Bemutatunk olyan cégfejlesztési eszközöket, amikkel a munkatársaid bérezése könnyebbé válhat, illetve hatékonyabbá is teheti a céged.

Teljesítménybérezés | Cégvezetői Akadémia

1. NAP

2. NAP

Pontosan átvesszük, mit is jelent a teljesítménybérezés és hogy a Te cégedben ezt mire tudod alkalmazni. Rávezetünk a legegyszerűbb megoldásra, ahogyan teljesítmény alapján tudsz bérezni. Átvesszük, hogyan kell egy vállalkozásban felosztani a beérkező pénzeket. Erre rendszereket mutatunk, amik közül a Te cégedre legjobban illőt tudod ráhúzni, amiben segítünk. Illetve megnézzük, hogyan is kellene kinéznie a béreznésnek ideális esetben, amiből rengeteg dolgot tudsz magadévá tenni a jövőben. Mindezt alkalmazható adatokkal adjuk át.

Letisztázzuk, hogy mit is jelent a statisztika és gyakorlatokkal megtanítjuk neked a konkrét alkalmazását. Megtanítjuk neked a statisztikai menedzsment alapjait, majd megmutatjuk, hogyan tudod a cégedben használni is ezeket. Elkezdjük kidolgozni a statisztikai menedzsmentet a Te cégedre. Végül referenciákat veszünk át arról, hogy hogyan kell konfrontálni a pénzügyi nehézségekkel és hogyan kell azokat leküzdeni.

Egyéb képzéseink decemberben

DMA Karácsonyi GÁLA

A DMA évvégi összefoglaló gálája egy impozáns rendezvény, ahol kizárólag az előre meghívott vendégek vehetnek részt. A szerencsésebb részvevők pedig az éven elért eredményekért díjakat, illetve elismeréseket is fognak kapni.

DUDIK ATTILA
"A saját és munkatársaim személyiségfejlődése, hatékonysága nagymértékben javul a képzések folyamán. A mindennapi nehézségek leküzdésében, a konfliktusok kezelésében motivációt ad a résztvevőknek. Segítenek, hogy a munkatársak stresszmentes környezetben, csapatban, együtt termeljenek, amely által a cég nagyobb stabilitást ér el, munkaidőt spórolunk, az ügyvezetőnek pedig több szabadidőt ad. A képzések segítségével megtanuljuk, hogyan tudunk kitűnni a tömegből, hogyan szerezhetünk jó hírnevet. Jó vevőket, beszállítókat, munkatársakat tudunk magunknak találni, akiket meg is tudunk tartani. A belső folyamatainkat fel tudjuk gyorsítani, ezáltal növekvő bevételre, stabil pénzügyi háttérre teszünk szert."
ATINOX PLUSZ KFT. TULAJDONOS
MOLNÁR ZOLI
"Az akadémián az üzleti élet más és más területein tevékenykedő vezetőktől értékes, kipróbált, hasznosítható tapasztalatokra, ismeretekre tehetek szert. A képzések jó hangulatúak, az üzleti élet fontos problémáira adnak megoldási javaslatokat. Bármilyen problémával küzdök, megoldási javaslattal tudnak szolgálni. képzéseken rengeteg gyakorlati feladat van, mely segíti a tanultak mindennapi életbe való beépítését."
ROYAL MOSODA TULAJDONOS
VARGA CSABA DÁNIEL
"Varga Csaba Dániel vagyok, az Aranykorona Történelmi Étterem munkatársa, és már nagyon régóta dolgozunk együtt a DMA-val. Az együttműködés során elértük azt, hogy motiváltan, hatékonyabban tudnak a munkatársak együtt dolgozni a célunkon. A képzések után már rögtön tudtuk alkalmazni a tanultakat, ezzel még stabilabbá tenni a céget. ​ Hálásan köszönöm Attilának, hogy képezhetem itt magam."
ARANYKORONA TÖRTÉNELMI ÉTTEREM & LÁTVÁNYPINCE ÉRTÉKESÍTÉSI VEZETŐ
Previous
Next
NAGY ANTAL
"Itt a DMA-ban úgy tudok tanulni, hogy biztosan jól megértem a dolgokat. Ezek az információk elengedhetetlenek, hogy a cégem jól menjen: legyenek jó munkatársaim, tudjam őket kezelni, a vevőim elégedettek legyenek, bővüljön a számuk, egyre több és jobb rendeléseink legyenek, egyre stabilabb legyen a cég pénzügyileg, a fejlesztéseket önerőből meg tudjuk valósítani, a kitűzött céljainkat el tudjuk érni. Több szervezetnél próbáltam már ismereteket szerezni, főleg előadások alkalmával. Arra kellett rájönnöm, hogy ezt itt a DMA-nál tudom a legkönnyebben, a legalaposabban, a leggyakorlatiasabban megszerezni."
GNR NYOMDA TULAJDONOS
TOMA ZOLTÁN
"Egy jól működő cégben hatékonyság van, de a hatékonysághoz szükség van a tudásra, a személyiség fejlődésére és természetesen a motiváltságra. Az új ügyfél megszerzéséhez a jó hírnév elengedhetetlen, ami megint csak feltételezi a jó PR tevékenységet. A cég jó és gyors működéséhez a cégen belüli folyamatoknak jól kell működnie, ami a cég jól szervezettségén múlik. A fent említett pár dolog csak néhány amik szükségesek egy jól működő céghez és itt ezt elsajátíthatod, mint ahogy én is teszem velük évek óta!"
SYRIUS TECH KFT. ÜGYVEZETŐ
KASZTNER ANITA
"DMA és Pannox Kft közös munkája során a konfliktus kezelésben nagyon nagy eredményeket értünk el. Számomra sokszor a tapasztalat csere nyújtott nagy segítséget. A saját etikám javulása óta a cégben is elkezdett rendeződni az etikai szint. A vevői elégedettségen nagy mértékben sikerült javítanunk. A személyes törődés számomra sokat jelentett,mert amikor elakadtam valamiben akkor mindig jött valami megoldás. Én úgy gondolom hogy a közös munkánk során kitűnünk a tömegből mert magasabb etikai szintet lépünk meg. Nagyon jól tudjuk kezelni a megrendelők igényeit,illetve a munkatársak képzése is sokat segít abban hogy több szabadidőm legyen."
PANNOX KFT. TULAJDONOS
Previous
Next

Kérj személyre szabott árajánlatot a Cégvezetői Akadémiánkra, akár 1 alkalomra is! Az árajánlat kérése kötelezettségmentes!

Kérem az árajánlatot gombra kattintva elfogadom az ÁSZF-et és az Adatvédelmi Szabályzatot.