VÁLLALATI
TÉRKÉP
Egy szervezeti struktúra, ami valóban működő cégfejlesztési rendszereket mutat be.
A jó vezetőnek rengeteg jellemvonása van, így ezeket most összegyűjtöttük egy cikkbe. Amennyiben elsajátítanád ezeket a jellemvonásokat, úgy a munkatársaid elkezdenének igazi vezetőként követni téged, illetve úgy néznének fel rád, mint a vezetőjükre.
Tudatosítja a munkatársakkal a szervezet céljait és terveit!
Lebontja a célokat kisebb tevékenységekre, melyeket meeting formájában ad ki a vezetőinek feladatként, határidőkkel együtt!
A szervezet céljain tartja a figyelmét, nem pedig a költségein és a problémáin!
Ha esetleg nem éri el a kitűzött célokat, akkor nem az embereket küldi el, vagy a költségeket csökkenti, hanem többet reklámoz!
Büntetés helyett engedi, hogy az emberei jóvátegyék az elrontott feladatokat, illetve Elvekkel kezeli a problémákat!
Kizárólag írásban ad utasításokat, melyek számon kérhetők!
Soha nem minősíti, értékeli vagy gyengíti lekicsinylő szavakkal a munkatársait!
Nem beszéli ki a háta mögött az embereit, hanem jó kommunikációval kezeli a problémákat!
Az utasításaiban a munka eredményét fogalmazza meg. Azokat kéri számon és eléri, hogy ezek elkészüljenek!
Folyamatleírásokkal és pontos betanítással segíti a munkatársait!
Kivizsgálja, hogy mely termékeken/szolgáltatásokon van haszon, és azokat helyezi előtérbe!
Nem szolgáltat vagy ad el olyan terméket, amin nincs haszna a vállalkozásnak!
Bőségbe juttatja vállalkozását pénzügyi szempontból, hatalmas profittal!
A megfelelő célcsoportnak ad el, hogy hatékonyabb legyen az értékesítés!
Nagy ügyféladatbázist gyűjt, akiknek könnyen tud értékesíteni a vállalkozása!
Megfelelően osztja szét a bevételeket a cégen belül!
Tartalékokat rak félre, a cég jövőjét figyelembe véve!
Stabil pénzügyi hátteret teremt a munkavállalóknak, befektetőknek, önmagának!
Megfelelően kezeli a kintlévőségeket, ellenségeskedés nélkül!
Figyeli a cég hitelképességét, hetente!
Biztosítja, hogy hatékonyan és a megrendelő igényeinek megfelelően kapják meg a terméket/szolgáltatást!
Rengeteg idővel rendelkezik, mert minden elkezdett akciót könnyen le tud zárni!
Méri a vevői elégedettséget, hogy a szolgáltatás minőségét még jobban meg tudja emelni!
Projektmenedzsmenttel tartja számon a szolgáltatások/termékek vonalait!
Folyton szem előtt tartja, ha valaki javaslatokat tesz a hatékonyság növelésére!
Tudja, hogy a legnagyobb értéket a cégben az emberek képviselik, ezért megbecsüli őket!
Tömeg előtt dicséri a jól elvégzett munkát. Ami nincs kész, azt négyszemközt beszéli meg!
Mentorálja a munkatársait, hogy elérjék saját céljaikat! Észreveszi a jó dolgokat, melyek elkészültek, és elismerően beszél róluk!
Statisztika alapján léptet elő és emel fizetést, nem pedig ”csak ránézésre”! Eléri, hogy az emberek saját teljesítményük alapján legyenek jutalmazva!
Biztosítja, hogy a munkatársak motiváltak, jól képzettek és hozzáértőek legyenek!
Tudja, hogy hatalmas mennyiségű hirdetés kell ahhoz, hogy a cég hírneve növekedni tudjon!
Nemcsak a termékeit/szolgáltatásait, hanem a munkatársakat is ismertté teszi, hogy a HR munkáját megkönnyítse!
Profi videókkal, hirdetésekkel teszi ismertté vállalkozását!
Foglalkozik marketinggel, minden területet kihasznál, ahol csak meg lehet jelenni!
Megjelenik a médiában, ahol még nagyobb közönséget tud elérni!
Ezenfelül:
Következetes, mindig érdeklődő a munkatársai iránt és kedveli őket, amit ki is mutat feléjük!
Talán sorolhatnám a végtelenségig is, de összefoglalva ez az, amivel egy JÓ Vezetőt lehetne jellemezni.
Egy szervezeti struktúra, ami valóban működő cégfejlesztési rendszereket mutat be.
Közel 5000 cégvezető igényelte Magyarországon
A Vállalati Térkép egy átlátható szervezeti struktúra, amely egy cég működését hat fő területre osztja: Ügyvezetés, HR, Marketing, Értékesítés, Pénzügy és Termelés. Mindegyikhez 18 bevált rendszert társít, amelyek a mindennapi munkát szervezetté teszik.
Nemcsak rendszerezi a cég folyamatait, hanem gyakorlati megoldásokat is kínál. Segít felismerni, hogy hol vannak a fejlődési lehetőségek, és milyen lépéseket kell tenni a cég stabil növekedéséért.
Célja, hogy kézzelfoghatóvá tegye a cégfejlesztést, valamint rávilágítson a cégben a kihasználatlan területekre.
Küldetésünk megváltoztatni a magyar munkahelyek közhangulatát és kultúráját!