MUNKATÁRSI PR

2020.11.02.

Dienes Martin

4 perc

Ez a terület erősen csatlakozik ahhoz, hogy gyerekjáték legyen megtalálni a munkatársakat. Rengeteg szakértő van, akik azzal foglalkoznak, hogy PR. A közönségnek megmutatják, hogy mivel foglalkozunk, de mi van akkor, ha ezt a munkatársak területén is meg lehetne tenni?

Ugye a PR azt jelenti, hogy Közönségkapcsolatok. Ezen a területen mutatjuk meg a közönségnek, hogy mivel is foglalkozunk, megmutatjuk, miben tudunk neki segíteni, itt tartjuk vele a kapcsolatot, innen kap impulzusokat. Alapvetően ezt termékekre, újításokra szokták alkalmazni, de munkatársi PR-t sajnos nagyon kevés cég használ. Egy dolog miatt – mert nem ismerik. A munkatársi PR eredménye, hogy a munkavállalók körében ismert a cég, és jó hírneve van. Magyarul tudják, hogy JÓ itt dolgozni. Ahol jó dolgozni, oda pedig gyerekjáték munkatársat felvenni. Nézzük a lépéseket, melyekkel létre lehet hozni egy hatalmas munkatársi PR-t.

TEREMTSD MEG AZ IDEÁLIS MUNKAHELYET!

Erről már írtunk egy cikkben, amit el tudsz olvasni itt: MUNKAERŐ MEGTALÁLÁS/MEGTARTÁS

Amint ezeket a pontokat alkalmazod, és létre tudod hozni a munkatársaidnak, akkor máris sínen vagy. Ez a legnehezebb lépés.

MUNKATÁRS VÉLEMÉNY

Egyszerűen vegyél egy munkatársat, fotózd le és kérj tőle el egy véleményt, hogy szerinte milyen itt dolgozni. Az egyes pontban ajánlott cikkben leírt kulcsszavak alapján kell leírni a véleményét. Majd ha ez megvan, akkor fel kell tenned ezt a weboldaladon egy teljesen új aloldalra, ahova tudnak érkezni, és ahol tudnak jelentkezni az érdeklődők.

Például: Azért szeretek itt dolgozni, mert elismernek, mind anyagilag, mind erkölcsileg, stb.

És ez van az oldalon.

HIRDETÉS

Alapvetően attól, hogy kiírod valahova, hogy munkatársat keresel, még nem fognak jó emberek jelentkezni. Sajnálom, de a munkavállalót nem érdekli az, hogy te motivált embert keresel, az se érdekli, hogy kreatív embert keresel. Addig a pontig, amíg nem róla szól ez a hirdetés, nem fogja érdekelni Őt.

Azt kell kiírni, amit Ő szeretne. Szeretné, hogy elismerjék, szeretné, hogy lehessen előre lépni, szeretné, hogy megértő legyen a hozzáállás. Ezt kell hirdetned, nem mást.

A hirdetésben röviden ott kell lennie, hogy ez egy álláslehetőség, mert nyilván ezt tudnia kell, majd ott kell lennie, hogy olvassa el a munkatárs véleményét, hogy miért szeret ott dolgozni és egy rövid idézet is ott lehet a véleményéből. Ez most az online hirdetés, offline nyilván teljesen más, ott mehet egyből az újságba, vagy ahol hirdetsz, a véleménye a munkatársnak, illetve egy telefonszám, hogy hívjanak.

EREDMÉNY

Csak nézd, hogy a munkavállalók körében elkezd nőni a hírneved, és szívesebben jönnek hozzád dolgozni. Látni fogják, hogy megbízható vagy és jól dolgozol, elismered az embereket és hatalmas PR-od lesz a munkavállalóknál. Ez akkora kincs, hogy elmondani nem tudom, de hát meg is kell dolgozni érte.

Amint ezeket bevezeted, nagyobb stabilitást tudsz szeretni és rengeteg szabadidőt, hiszen a munkavállalók maguktól jönnek.

Így máris szintet tudsz lépni a vállalkozásoddal!

Remélem, tudtál ebből tanulni és akár ihletet nyerni.

Ha érdekel még hasonló téma, akkor nézd meg egy másik cikkünket az IRÁNYELVEK-RŐL ITT!

SZERETNÉL LÉPÉST TENNI EGY STABILABB CÉG FELÉ?

Igényeld a vállalati térképet díjmentesen!

A Vállalati Térképen szereplő módszerek olyan szervezetfejlesztési eszközök, melyek minden cégben megtalálhatóak, és minden vezető számára könnyen elsajátíthatóak.

A Térkép még magában nem váltja meg a világot, viszont rengeteg hasznos információt tudsz vele elsajátítani, melynek segítségével lehet stabil céged, több szabadidővel.

Ezek olyan vezetői eszközök, melyeket ha bevezetsz a cégedbe, valóban lesz változás.

A Vállalati Térkép egy olyan eszköz, mely utat mutat ahhoz, hogy egy cégvezetőnek hogyan lehet stabilabb cége és több szabadideje, tehát hogyan tud szintet lépni a vállalkozásával!

Ezek olyan vezetői eszközök, melyeket ha bevezetsz a cégedbe, valóban lesz változás.Amikor igényelsz egy Térképet, lesz arra is lehetőség, hogy kérj mellé egy díjmentes alkalmat, ahol pontosan megmutatjuk, hogy a Te cégedben hogyan lehetne alkalmazni a rajta szereplő eszközök valamelyikét.

IGÉNYELD A VÁLLALATI TÉRKÉPET DÍJMENTESEN!

Igénylés gombra kattintva elfogadom az ÁSZF-et és az Adatvédelmi Szabályzatot.

TAPASZTALAT A VÁLLALATI TÉRKÉPRŐL!

“A DMA Vállalati Térkép jól megjeleníti azokat a tájékozódási pontokat, melyek a kívánt cél, azaz egy jól működő, konfliktusoktól és probléma halmazoktól mentes, töretlenül fejlődő cég eléréséhez vezetnek. Egy ilyen vállalatban a tulajdonos és vezetőség az operatív tevékenységek helyett a virágzó jövő megteremtésén munkálkodik úgy, hogy az különösebb erőfeszítés helyett inkább egy sikerekben gazdag élvezetes játszmát jelent.

Ehhez a cég valamennyi munkatársa és partnerei elégedett és együttműködő magatartással járulnak hozzá. A DMA szolgáltatása a Vállalati Térképre épülő navigációs rendszer, ami a konkrét felhasználó lehetőségeit figyelembe véve végigvezet a leggyorsabb útvonalon. Gyakorlati és kézzel fogható eszközöket ad az elvárt eredmény mielőbbi legpontosabb megvalósításához.”

- ILLÉS GÁBOR -