Vállalkozó vagy. Van egy működő céged, 20-100 fős csapattal, 500 milliós vagy akár 5 milliárdos árbevétellel. Mégis: neked kell mindenről dönteni. Neked kell tüzet oltani. Minden nap.
A cégedben dolgozol - nem a cégeden. Fejlődnél, de ennél többet lehetetlen dolgozni. A cégvezetés, a stratégia, a struktúra pedig egyedül nem megy.
Mi rendszert hozunk a működésedbe, stabil alapot építünk, és kihozunk az operatív dzsungelből. Hogy végre azzal foglalkozz, ami igazán számít és ami hozza az eredményeket.
- A céged folyamatai kaotikusak és átláthatatlanok?
- Gyakran kimaradsz a családi pillanatokból a munka miatt?
- Hiányzik a hierarchia, a döntéshozás lassú?
- A kommunikáció hiánya miatt félreértések és hibák történnek?
- A csapatod nem képes önállóan dolgozni, minden döntés rád hárul?
- A határidők betartása állandó stresszforrás számodra?
- Gyakoriak a kommunikációs hibák a mindennapokban?
- Úgy érzed, a céged irányítása minden energiádat felemészti?

Dienes Martin, DMA ponthu Kft. , Ügyvezető
- Gyártók
- Szolgáltatók
- Kereskedők
Nálunk mindenki mindent csinál, és gyakran azt se tudom, ki mivel foglalkozik éppen. Ha egy gép meghibásodik, csak kapkodunk, hogy ki foglalkozzon vele, mert nincs egyértelmű rendszer. Sokszor érzem, hogy elveszik a napom, mert folyton én vagyok a központi probléma-megoldó. Jó lenne, ha lenne valami struktúra, de mindig halogatjuk, mert nincs rá időnk.
A napi ügyfélkérések teljesen felborítják a működésünket, mindent nekem kell irányítanom, mert nincs, aki átlássa a dolgokat. Ha nem vagyok bent, az emberek nem tudják, mit csináljanak, és áll a munka. A felelősségi körök elmosódnak, így mindenki rám vár. Tudom, hogy szükség lenne egy rendszerre, de eddig még nem szántuk rá magunkat.
Az üzletmenet teljes káosz, mert nincs rendes struktúra, amire támaszkodhatnánk. Az egyik nap azt sem tudjuk, van-e elég készletünk, a másikon pedig a szállítási problémák miatt kell rohangálnom. Minden folyamat rajtam fut át, és már alig tudom követni. Régóta érzem, hogy kellene valami rendszer, de magunktól nem tudtunk belekezdeni a felépítésébe.







Dienes Attila, DMA ponthu Kft., Alapító
- Biztos drága lenne egy átlátható struktúra kialakítása!
- Évek óta így működünk, minek változtatni?
- Ez papíron jól hangzik, de nálunk úgysem működne!
- Az én szakmám más, nálunk ez nem megoldható!
- Én sosem adom ki az irányítást a kezemből!
- Cégfejlesztés? Erre nincs időm, túl sok a dolgom!
- Vállalati Térkép? Ez csak nagy cégeknek való, nem nekünk!
- A csapatom úgysem fogadná el az ilyen változásokat!

A Vállalati Térkép egy átlátható szervezeti struktúra, amely egy cég működését hat fő területre osztja: Ügyvezetés, HR, Marketing, Értékesítés, Pénzügy és Termelés. Mindegyikhez 18 bevált rendszert társít, amelyek a mindennapi munkát szervezetté teszik.
Nemcsak rendszerezi a cég folyamatait, hanem gyakorlati megoldásokat is kínál. Segít felismerni, hogy hol vannak a fejlődési lehetőségek, és milyen lépéseket kell tenni a cég stabil növekedéséért.
Minden döntés hozzád fut be
Elakad az információáramlás
Határidők állandóan csúsznak
Az üzleti növekedés megállt
Hiányoznak a folyamatleírások
Az ügyfelek hibák miatt panaszkodnak
A napi működés kaotikus
Nincs rendszer az új kollégáknak
A csapat nem dolgozik önállóan
Kockázatos szabadságra menned

A Vállalati Térképünk 2019-ben született meg. Akkoriban gondolkodtunk, hogyan lehetne megfoghatóvá tenni a cégfejlesztést a magyar cégek számára. Teljes létszámmal – ami mindössze 4 főt jelentett – elmentünk a Miskolc Tapolcán található Avalon Parkba, és leültünk a leghátsó eldugott asztalhoz. Egy hatalmas lapra elkezdtem felvázolni a Vállalati Térkép első verzióját – szörnyen nézett ki. Törtük a fejünket, rajzoltunk, húztuk a vonalakat jobbról-balra, alulról-felülre. Konkrétan emlékszem, hogy úgy izzadtunk közben, mintha egy maratont futottunk volna le. Minden csapattag hasznos és erős gondolatokkal szállt be a tervezésbe, és egy teljes napnyi tervezés után azt mondtam: KÉSZ! Persze csak a vázlat… Több hetes grafikai tervezés és megbeszélések sora után viszont valóban készen lett a Vállalati Térkép – ez volt 2019. május 10-én.
Azóta a Vállalati Térképet közel 5000 cégvezető igényelte és a legkedveltebb díjmentes lehetőségünk lett a vállalkozók körében. Egy általunk kifejlesztett szervezeti ábrára épül. Ügyvezetés; HR; Marketing; Értékesítés; Pénzügy és Termelés területekre bontja vállalkozásod, melyekhez konkrét célokat is ad, valamint a területekhez 18 működő rendszert is társít.

Vállalati Térkép igénylés
Töltsd ki az űrlapot, és igényeld díjmentesen a Vállalati Térképet!
Kapcsolatfelvétel
Jelentkezésed után - ha még maradt szabad hely a Díjmentes Tanácsadásra a hónapban - telefonon egyeztetünk veled időpontot.
Díjmentes Tanácsadás
A tanácsadás során bemutatjuk, hogyan segíthet a Vállalati Térkép egy hatékony struktúra kialakításában, és megismerheted a következő lépéseket.
-
250 millió Forint nettó árbevétel
-
10 foglalkoztatott
-
Nem áll semmilyen megszüntetési eljárás alatt
-
1 milliárd Forint nettó árbevétel
-
40 foglalkoztatott
-
Nem áll semmilyen megszüntetési eljárás alatt
Havonta csak 20 vállalkozás számára biztosítunk lehetőséget Díjmentes Tanácsadásra a Vállalati Térkép igénylése mellé, hogy maximális figyelmet és precíz támogatást kaphass. Emiatt előfordulhat, hogy a jelentkezésed után várnod kell, míg sorra kerülsz.