VÁLLALATI
TÉRKÉP
Egy szervezeti struktúra, ami valóban működő cégfejlesztési rendszereket mutat be.
Honnan tudhatod, hogy egy hotel drága? A minibárban egy Snickers azonos árban van egy vesetranszplantációval… 🍫 De térjünk is a lényegre: ebben az epizódban Flesch Tamás, a Continental Group társtulajdonosa és ügyvezető igazgatója mesél arról, hogyan épített fel egy olyan üzleti rendszert, amely nemcsak túlél, hanem folyamatosan fejlődik is. Négy évtizedes tapasztalattal és több mint egy tucat vendéglátóipari egységgel pontosan tudja, hogy egy jól működő vállalkozás nem a véletlenen múlik, hanem a tudatosan felépített struktúrán és vezetői kultúrán. Tamás megosztja a titkait: hogyan tudja mindenki a dolgát a cégben; milyen olajozott háttérrendszerekkel dolgoznak; miért nem a napi problémák tűzoltásával van elfoglalva, hanem a hosszú távú építkezéssel?
Tamás története bizonyítja, hogy egy sikeres vállalkozás – bármivel is foglalkozzon – nem a véletlen műve, hanem tudatos építkezés eredménye. Legyen szó cégvezetésről, növekedésről vagy a megfelelő struktúra kialakításáról, ebben az adásban gyakorlati példákat és inspirációt találsz arra, hogyan teheted a saját vállalkozásodat hosszú távon is stabilabbá. Meríts gondolatokat Flesch Tamás tapasztalatából, aki a csapatával sikeresen felépített egy cégcsoportot, ami ráadásul nemcsak működik, de folyamatosan fejlődik is. Megmutatjuk, mi a hosszú távú siker titka, hogy céged ne egy elfelejtett motel legyen az út szélén! 🏨🕸️
Egy szervezeti struktúra, ami valóban működő cégfejlesztési rendszereket mutat be.
Közel 5000 cégvezető igényelte Magyarországon
A Vállalati Térkép egy átlátható szervezeti struktúra, amely egy cég működését hat fő területre osztja: Ügyvezetés, HR, Marketing, Értékesítés, Pénzügy és Termelés. Mindegyikhez 18 bevált rendszert társít, amelyek a mindennapi munkát szervezetté teszik.
Nemcsak rendszerezi a cég folyamatait, hanem gyakorlati megoldásokat is kínál. Segít felismerni, hogy hol vannak a fejlődési lehetőségek, és milyen lépéseket kell tenni a cég stabil növekedéséért.
Célja, hogy kézzelfoghatóvá tegye a cégfejlesztést, valamint rávilágítson a cégben a kihasználatlan területekre.
Küldetésünk megváltoztatni a magyar munkahelyek közhangulatát és kultúráját!