VÁLLALATI
TÉRKÉP
Egy szervezeti struktúra, ami valóban működő cégfejlesztési rendszereket mutat be.
Egy üzleti piac leginkább egy zsúfolt buszos utazáshoz hasonlít. Az utasok 99%-a csak sodródik, és örül, ha bárhová is elér. Van az az őrült 1%, aki arra pályázik, hogy ő maga vezesse a járművet – csak gondolatban persze. És van az az egyetlenegy személy, aki vezeti és irányítja a buszt. Ő a sofőr, avagy a piacvezető vállalkozás, aki eldönti az irányt és a többiek sorsát.
Vendégünk a Szentkirályi Magyarország tulajdonosa – Balogh Levente. Mivel vannak piacvezető termékei, pontosan ezért akartuk, hogy megossza a titkot: milyen rendszer alapján válhat valaki piacvezetővé szakmájában. Onnan indítottunk, hogy miért fejben dől el a piacvezetői szerep, és Levente olyan gondolatokat osztott meg velünk, melyeket még máshol sosem hallottunk tőle. Lehet, bonyolultnak érzed, hogyan válj te magad piacvezetővé, de ezt Levente tényleg pofonegyszerűen mondja el!
Egy szervezeti struktúra, ami valóban működő cégfejlesztési rendszereket mutat be.
Közel 5000 cégvezető igényelte Magyarországon
A Vállalati Térkép egy átlátható szervezeti struktúra, amely egy cég működését hat fő területre osztja: Ügyvezetés, HR, Marketing, Értékesítés, Pénzügy és Termelés. Mindegyikhez 18 bevált rendszert társít, amelyek a mindennapi munkát szervezetté teszik.
Nemcsak rendszerezi a cég folyamatait, hanem gyakorlati megoldásokat is kínál. Segít felismerni, hogy hol vannak a fejlődési lehetőségek, és milyen lépéseket kell tenni a cég stabil növekedéséért.
Célja, hogy kézzelfoghatóvá tegye a cégfejlesztést, valamint rávilágítson a cégben a kihasználatlan területekre.
Küldetésünk megváltoztatni a magyar munkahelyek közhangulatát és kultúráját!