MUNKATÁRSI PR

2020.11.02.

Dienes Martin

4 perc

Ez a terület erősen csatlakozik ahhoz, hogy gyerekjáték legyen megtalálni a munkatársakat. Rengeteg szakértő van, akik azzal foglalkoznak, hogy PR. A közönségnek megmutatják, hogy mivel foglalkozunk, de mi van akkor, ha ezt a munkatársak területén is meg lehetne tenni?

Ugye a PR azt jelenti, hogy Közönségkapcsolatok. Ezen a területen mutatjuk meg a közönségnek, hogy mivel is foglalkozunk, megmutatjuk, miben tudunk neki segíteni, itt tartjuk vele a kapcsolatot, innen kap impulzusokat. Alapvetően ezt termékekre, újításokra szokták alkalmazni, de munkatársi PR-t sajnos nagyon kevés cég használ. Egy dolog miatt – mert nem ismerik. A munkatársi PR eredménye, hogy a munkavállalók körében ismert a cég, és jó hírneve van. Magyarul tudják, hogy JÓ itt dolgozni. Ahol jó dolgozni, oda pedig gyerekjáték munkatársat felvenni. Nézzük a lépéseket, melyekkel létre lehet hozni egy hatalmas munkatársi PR-t.

TEREMTSD MEG AZ IDEÁLIS MUNKAHELYET!

Erről már írtunk egy cikkben, amit el tudsz olvasni itt: MUNKAERŐ MEGTALÁLÁS/MEGTARTÁS

Amint ezeket a pontokat alkalmazod, és létre tudod hozni a munkatársaidnak, akkor máris sínen vagy. Ez a legnehezebb lépés.

MUNKATÁRS VÉLEMÉNY

Egyszerűen vegyél egy munkatársat, fotózd le és kérj tőle el egy véleményt, hogy szerinte milyen itt dolgozni. Az egyes pontban ajánlott cikkben leírt kulcsszavak alapján kell leírni a véleményét. Majd ha ez megvan, akkor fel kell tenned ezt a weboldaladon egy teljesen új aloldalra, ahova tudnak érkezni, és ahol tudnak jelentkezni az érdeklődők.

Például: Azért szeretek itt dolgozni, mert elismernek, mind anyagilag, mind erkölcsileg, stb.

És ez van az oldalon.

HIRDETÉS

Alapvetően attól, hogy kiírod valahova, hogy munkatársat keresel, még nem fognak jó emberek jelentkezni. Sajnálom, de a munkavállalót nem érdekli az, hogy te motivált embert keresel, az se érdekli, hogy kreatív embert keresel. Addig a pontig, amíg nem róla szól ez a hirdetés, nem fogja érdekelni Őt.

Azt kell kiírni, amit Ő szeretne. Szeretné, hogy elismerjék, szeretné, hogy lehessen előre lépni, szeretné, hogy megértő legyen a hozzáállás. Ezt kell hirdetned, nem mást.

A hirdetésben röviden ott kell lennie, hogy ez egy álláslehetőség, mert nyilván ezt tudnia kell, majd ott kell lennie, hogy olvassa el a munkatárs véleményét, hogy miért szeret ott dolgozni és egy rövid idézet is ott lehet a véleményéből. Ez most az online hirdetés, offline nyilván teljesen más, ott mehet egyből az újságba, vagy ahol hirdetsz, a véleménye a munkatársnak, illetve egy telefonszám, hogy hívjanak.

EREDMÉNY

Csak nézd, hogy a munkavállalók körében elkezd nőni a hírneved, és szívesebben jönnek hozzád dolgozni. Látni fogják, hogy megbízható vagy és jól dolgozol, elismered az embereket és hatalmas PR-od lesz a munkavállalóknál. Ez akkora kincs, hogy elmondani nem tudom, de hát meg is kell dolgozni érte.

Amint ezeket bevezeted, nagyobb stabilitást tudsz szeretni és rengeteg szabadidőt, hiszen a munkavállalók maguktól jönnek.

Így máris szintet tudsz lépni a vállalkozásoddal!

Remélem, tudtál ebből tanulni és akár ihletet nyerni.

SZERETNÉL MÉG JOBB MUNKATÁRSI PR-T?

VÁLLALATI

TÉRKÉP

Valóban működő cégfejlesztési rendszereket mutat be számodra.

Mi is az a Vállalati Térkép?

A Vállalati Térkép rengeteg hasznos információval szolgál számodra, hiszen bemutatja az összes rendszert, amelyeket használni tudsz a cégedben.

A Vállalati Térkép rengeteg hasznos információval szolgál számodra, hiszen bemutatja az összes rendszert, amelyeket használni tudsz a cégedben.

7 szervezési osztály szerepel rajta, melyek a Cégvezetés; Kommunikáció; Terjesztés; Pénzügy; Termelés; Minőség és Közönségkapcsolati osztályok, ahová 21 működő rendszert társít.

GONDOLKOZZ RENDSZERBEN

Igényeld a Vállalati Térképet teljesen kötelezettségmentesen.

A következő lépésed, hogy kitöltöd az adataid, és mi e-mailben elküldjük a Vállalati Térképet. Emellé pedig egy 1 órás Díjmentes Tanácsadást is adunk számodra.

Igénylem gombra kattintva elfogadom az ÁSZF-et és az Adatvédelmi Szabályzatot.

Mi nem csak beszélgetünk az eredményekről, el is érjük őket! Nézd meg, milyen kézzelfogható sikereket értünk el azoknál, akik már csatlakoztak előfizetőinkhez.

Ahol már találkozhattál velünk:

Markovich Béla tapasztalata a Vállalati Térképről

Cégvezetőként számodra is hasznos lehet, hiszen valóban működő cégfejlesztési rendszereket tartalmaz. Eddig Magyarországon közel 5000 cégvezető igényelte, és most neked is van rá lehetőséged! A Vállalati Térkép célja, hogy megfoghatóvá tegye számodra a cégfejlesztést, és rávilágítson a problémáid pontos megoldására.

Ez az egész a Szervezési Táblára épül, de hogyan teszi ez átláthatóvá a te vállalkozásod? 7 szervezési osztály szerepel rajta, mint például a termelés, a cégen belüli kommunikáció, illetve a cégvezetés. Ezekhez társít 21 működő rendszert, amelyek mind ott vannak a te vállalkozásodban is.

És hogy kiknek érdemes ezt igényelni? Árbevételtől és létszámtól függetlenül mindenkinek, így neked is. De a legelőnyösebb azoknak a cégeknek, akik legalább egy 20 fős munkatársi létszámmal dolgoznak. Az igazi izgalmak ott kezdődnek, én már csak tudom, hiszen közel 300 embert irányítok. Ajánlom, igényeld a Vállalati Térképet, hiszen díj -és kötelezettségmentesen a tiéd lehet!

Ami szerintem zseni, még egy egy órás Díjmentes Tanácsadást is kaphatsz mellé, ahol segítenek, hogy te is be tudd illeszteni a vállalkozásodba ezeket a rendszereket, olyan könnyedén, mintha csak egy Mapei ragasztóval dolgoznál! Ne habozz, gondolkozz rendszerben, és igényeld a DMA Vállalati Térképet!

Markovich Béla, Mapei Kft., Ügyvezető