ONLINE KONZULTÁCIÓ

Az Online Konzultáción megismerjük vállalkozásod és felmérjük milyen cégfejlesztési eszközöket tudnál bevezetni leghatékonyabban.

BERI RÉKA

ONLINE KONZULTÁCIÓ

MI AZ AZ ONLINE KONZULTÁCIÓ?

Szeretnél belekezdeni a cégfejlesztésbe, de nem tudod, hogy milyen eszközök állnak rendelkezésedre?

HOGYAN TÖRTÉNIK AZ ONLINE KONZULTÁCIÓ?

MEGISMERKEDÉS

Jelentkezésed után egy mindkettőnk számára megfelelő időpontot kiválasztunk, az első egy óra Online Konzultációra. Az Online Konzultáción bemutatkozunk, elmondjuk egymásnak, hogy mivel foglalkozunk.

CÉGFEJLESZTÉSI ELEMZÉS

Egy saját fejlesztésű, több mint 20 kérdésből álló elemzésen megyünk végig, ami azért fontos, hogy minél részletesebben megismerhessük a nehézségeidet és a vállalkozásod. Ezzel a cégfejlesztési elemzéssel megadjuk neked azt a lehetőséget, hogy kívülről láthasd a cégedet. 

EREDMÉNYEK BEMUTATÁSA

Kiértékeljük az elemzés eredményeit és az alapján pontosan a Te nehézségeidre írunk olyan javaslatokat, amiket akár másnaptól is tudsz alkalmazni. Találkozunk egy második alkalommal, amikor bemutatjuk az elemzést és a feltárt nehézségre ajánlunk egy szolgáltatást.

MEGREKEDTÉL EGY SZINTEN A VÁLLALKOZÁSODDAL?

MENNYI IDŐ?

Egy Online Konzultáció 2×1 órát vesz igénybe. Az első alkalom megismerkedés illetve, a cégfejlesztési elemzés kitöltése. A második alkalom pedig a kiértékelés bemutatása.

KINEK HASZNOS?

Általában 50 millió forintos éves árbevétel felett ajánlott, hiszen ilyenkor kezdenek igazán kialakulni egy cégben a nehézségek. Viszont 500 millió forint éves árbevétel felett a leghatékonyabb.

Az Online Konzultáció olyan vállalkozások számára ajánlott, akik keresik a cégfejlesztésben az útjukat, viszont nem látják azt teljesen tisztán és szeretnének szintet lépni ebben.

PRÓBÁLD KI AZ ONLINE KONZULTÁCIÓT DÍJMENTESEN!

Kipróbálom gombra kattinva elfogadom az ÁSZF-et és az Adadtvédelmi Szabályzatot.

MOLNÁR ZOLI
"Az akadémián az üzleti élet más és más területein tevékenykedő vezetőktől értékes, kipróbált, hasznosítható tapasztalatokra, ismeretekre tehetek szert. A képzések jó hangulatúak, az üzleti élet fontos problémáira adnak megoldási javaslatokat. Bármilyen problémával küzdök, megoldási javaslattal tudnak szolgálni. képzéseken rengeteg gyakorlati feladat van, mely segíti a tanultak mindennapi életbe való beépítését."
ROYAL MOSODA TULAJDONOS
VARGA CSABA DÁNIEL
"Varga Csaba Dániel vagyok, az Aranykorona Történelmi Étterem munkatársa, és már nagyon régóta dolgozunk együtt a DMA-val. Az együttműködés során elértük azt, hogy motiváltan, hatékonyabban tudnak a munkatársak együtt dolgozni a célunkon. A képzések után már rögtön tudtuk alkalmazni a tanultakat, ezzel még stabilabbá tenni a céget. ​ Hálásan köszönöm Attilának, hogy képezhetem itt magam."
ARANYKORONA TÖRTÉNELMI ÉTTEREM & LÁTVÁNYPINCE ÉRTÉKESÍTÉSI VEZETŐ
Previous
Next
NAGY ANTAL
"Itt a DMA-ban úgy tudok tanulni, hogy biztosan jól megértem a dolgokat. Ezek az információk elengedhetetlenek, hogy a cégem jól menjen: legyenek jó munkatársaim, tudjam őket kezelni, a vevőim elégedettek legyenek, bővüljön a számuk, egyre több és jobb rendeléseink legyenek, egyre stabilabb legyen a cég pénzügyileg, a fejlesztéseket önerőből meg tudjuk valósítani, a kitűzött céljainkat el tudjuk érni. Több szervezetnél próbáltam már ismereteket szerezni, főleg előadások alkalmával. Arra kellett rájönnöm, hogy ezt itt a DMA-nál tudom a legkönnyebben, a legalaposabban, a leggyakorlatiasabban megszerezni."
GNR NYOMDA TULAJDONOS
TOMA ZOLTÁN
"Egy jól működő cégben hatékonyság van, de a hatékonysághoz szükség van a tudásra, a személyiség fejlődésére és természetesen a motiváltságra. Az új ügyfél megszerzéséhez a jó hírnév elengedhetetlen, ami megint csak feltételezi a jó PR tevékenységet. A cég jó és gyors működéséhez a cégen belüli folyamatoknak jól kell működnie, ami a cég jól szervezettségén múlik. A fent említett pár dolog csak néhány amik szükségesek egy jól működő céghez és itt ezt elsajátíthatod, mint ahogy én is teszem velük évek óta!"
SYRIUS TECH KFT. ÜGYVEZETŐ
KASZTNER ANITA
"DMA és Pannox Kft közös munkája során a konfliktus kezelésben nagyon nagy eredményeket értünk el. Számomra sokszor a tapasztalat csere nyújtott nagy segítséget. A saját etikám javulása óta a cégben is elkezdett rendeződni az etikai szint. A vevői elégedettségen nagy mértékben sikerült javítanunk. A személyes törődés számomra sokat jelentett,mert amikor elakadtam valamiben akkor mindig jött valami megoldás. Én úgy gondolom hogy a közös munkánk során kitűnünk a tömegből mert magasabb etikai szintet lépünk meg. Nagyon jól tudjuk kezelni a megrendelők igényeit,illetve a munkatársak képzése is sokat segít abban hogy több szabadidőm legyen."
PANNOX KFT. TULAJDONOS
Previous
Next

Érdekel, hogyan lehetsz még jobb vezetője vállalkozásodnak, stabilitást elérve?

Iratkozz fel az Online Magazinunkra, és tanulj gyakorlati vezetői eszközöket, melyeket egyből alkalmazni tudsz a cégedben!

40 000+

HAVI OLVASÓ

8

HAVI ÜZLETI TARTALOM

DÍJMENTES

FELIRATKOZÁS

Kötelezettségmentes feliratkozás, azaz amilyen gyorsan feliratkoztál, olyan gyorsan le is tudsz iratkozni!

Igénylés gombra kattintva elfogadom az ÁSZF-et és az Adatvédelmi Szabályzatot.