KOMMUNIKÁCIÓS KÉPZÉS

CSOPORTOS, PRÉMIUM KÉPZÉS

OUTLET HOTEL | POLGÁR

2021.10.27 - 10.28.

9:00 - 18:00

MI IS AZ A KOMMUNIKÁCIÓS KÉPZÉS?

A Kommunikációs képzés prémium képzés, amit évente 3-4 alkalommal tartunk, két-három naposakat. A helyszínek mindig különlegesek, amik hozzájárulnak a képzés prémium minőségéhez és nyugalmához. A Kommunikációs képzés eredménye az, hogy a vezető képes utasításokat kiadni, tudja milyen alkotóelemei vannak a kommunikációnak és a kiadott feladatait/utasításait egytől egyik mindenki elvégzik.

MITŐL PRÉMIUM A KOMMUNIKÁCIÓS KÉPZÉS?

A Prémium számunkra azt jelenti, hogy hiába csoportos képzés, mentoraink képesek foglalkozni a Te személyes és céges nehézségeiddel, tudnak válaszolni minden kérdésedre. A képzéseink létszámát lekorlátoztuk, hogy Mentoraink ténylegesen a Te személyes kérdésedre tudjanak válaszolni, és ne általánosan valami más kérdésre. Az egész képzés folyamatos gyakorlatra és a tökéletes kommunikáció elsajátítására épül, amihez professzionálisan összeállított gyakorlati feladatokat kapsz, amik segítségével egyből alkalmazni tudod a tanultakat, és be tudod vinni a cégedbe. Ha nehézséged van, akkor a Mentoraink addig adnak újabb nézőpontokat, ameddig teljes megértésed nem lesz arról, hogy miért így működik a kommunikációs és hogyan tudod ezt még jobban alkalmazni. Prémium, mivel nemcsak ledaráljuk az anyagot, hanem a cél, hogy ezután használni tudd az életedben a leírtakat, és valóban elérd azokat az ideális helyzeteket, amiket megálmodtál nálunk a képzésen. Az a szándékunk, hogy valóban változást és megfogható eredményt kapj a képzés által.

MI TÖRTÉNIK EGY KOMMUNIKÁCIÓS KÉPZÉSEN?

Az Kommunikációs képzés az egyik csúcskategóriás képzésünk. A kommunikációnak elég sok fajtája van, viszont egy vezetőnek kötelező a lehető legmagasabb szinten kommunikálnia, különben az utasításai nem fognak célba érni és sosem fognak elkészülni a feladatok. Ezen a képzésen visszaszerezzük a vezetők kommunikációs képességét. Előre összeállított és nagyon szigorú feladatokon fogunk végig menni, ahol egy másik vezetővel, párban fogsz lenni, párban fogjátok végrehajtani a feladatokat. Olyan gyakorlatok lesznek, ahol egymás fogjátok végig segíteni ezeken a napokon és egymás fogjátok kiedzeni arra, hogy tökéletes kommunikációs képességekkel rendelkezzetek a napok végén.

KINEK/KIKNEK AJÁNLJUK EZT A PRÉMIUM KÉPZÉST?

A Kommunikációs képzést azoknak ajánljuk, akik kézzelfogható és működő cégfejlesztési eszközöket keresnek. Mi nem reggel 8-tól este 8-ig daráljuk neked az anyagot, amit aztán a cégben nem tudsz rendesen alkalmazni, hanem valóban működő anyagokat és eszközöket biztosítunk számodra, amivel el tudod érni a legmagasabb kommunikációs képességeket. Ha ilyet keresel, akkor ajánljuk neked ezt a képzést.

2021.10.27-28.

Az egész Kommunikációs képzés alatt teljes ellátásban lesz részed:

  • Csoportos, prémium képzés, ahol kommunikációs gyakorlatokat fogsz végezni.
  • Teljes ellátás az Outlet Hotelben. Szállás, étel, ital és minden tekintetben.
  • 12 fő vesz részt, akikre 6 db Mentort adunk, szóval 100%-os figyelem és cégre szabott szolgáltatás.

A KOMMUNIKÁCIÓS KÉPZÉS ÁRA

2 NAP KOMMUNIKÁCIÓS KÉPZÉS PRÉMIUM KÉPZÉS - 295.000 FT

2 ÉJSZAKA SZÁLLÁS (1 SZOBA - 1 FŐ), REGGELI, EBÉD, VACSORA, NAPI VÉGTELEN DB KÁVÉ ÉS VÍZ, ILLETVE WELLNESS - 125.000 FT

VAGY

2 ÉJSZAKA SZÁLLÁS (1 SZOBA - 2 FŐ, TEHÁT VALAKI MÁSSAL), REGGELI, EBÉD, VACSORA, NAPI VÉGTELEN DB KÁVÉ ÉS VÍZ, ILLETVE WELLNESS - 110.000 FT

Kérj személyre szabott árajánlatot a Kommunikációs képzésre, ahol 2 napot töltünk azzal, hogy tökéletes kommunikációs képességeket fejlessz ki magadnak!

Az ajánlatot kötelezettségmentesen tudod kérni.

Kérem az árajánlatot gombra kattintva elfogadom az ÁSZF-et és az Adatvédelmi Szabályzatot.

MOLNÁR ZOLI
"Az akadémián az üzleti élet más és más területein tevékenykedő vezetőktől értékes, kipróbált, hasznosítható tapasztalatokra, ismeretekre tehetek szert. A képzések jó hangulatúak, az üzleti élet fontos problémáira adnak megoldási javaslatokat. Bármilyen problémával küzdök, megoldási javaslattal tudnak szolgálni. képzéseken rengeteg gyakorlati feladat van, mely segíti a tanultak mindennapi életbe való beépítését."
ROYAL MOSODA TULAJDONOS
VARGA CSABA DÁNIEL
"Varga Csaba Dániel vagyok, az Aranykorona Történelmi Étterem munkatársa, és már nagyon régóta dolgozunk együtt a DMA-val. Az együttműködés során elértük azt, hogy motiváltan, hatékonyabban tudnak a munkatársak együtt dolgozni a célunkon. A képzések után már rögtön tudtuk alkalmazni a tanultakat, ezzel még stabilabbá tenni a céget. ​ Hálásan köszönöm Attilának, hogy képezhetem itt magam."
ARANYKORONA TÖRTÉNELMI ÉTTEREM & LÁTVÁNYPINCE ÉRTÉKESÍTÉSI VEZETŐ
Previous
Next
NAGY ANTAL
"Itt a DMA-ban úgy tudok tanulni, hogy biztosan jól megértem a dolgokat. Ezek az információk elengedhetetlenek, hogy a cégem jól menjen: legyenek jó munkatársaim, tudjam őket kezelni, a vevőim elégedettek legyenek, bővüljön a számuk, egyre több és jobb rendeléseink legyenek, egyre stabilabb legyen a cég pénzügyileg, a fejlesztéseket önerőből meg tudjuk valósítani, a kitűzött céljainkat el tudjuk érni. Több szervezetnél próbáltam már ismereteket szerezni, főleg előadások alkalmával. Arra kellett rájönnöm, hogy ezt itt a DMA-nál tudom a legkönnyebben, a legalaposabban, a leggyakorlatiasabban megszerezni."
GNR NYOMDA TULAJDONOS
TOMA ZOLTÁN
"Egy jól működő cégben hatékonyság van, de a hatékonysághoz szükség van a tudásra, a személyiség fejlődésére és természetesen a motiváltságra. Az új ügyfél megszerzéséhez a jó hírnév elengedhetetlen, ami megint csak feltételezi a jó PR tevékenységet. A cég jó és gyors működéséhez a cégen belüli folyamatoknak jól kell működnie, ami a cég jól szervezettségén múlik. A fent említett pár dolog csak néhány amik szükségesek egy jól működő céghez és itt ezt elsajátíthatod, mint ahogy én is teszem velük évek óta!"
SYRIUS TECH KFT. ÜGYVEZETŐ
KASZTNER ANITA
"DMA és Pannox Kft közös munkája során a konfliktus kezelésben nagyon nagy eredményeket értünk el. Számomra sokszor a tapasztalat csere nyújtott nagy segítséget. A saját etikám javulása óta a cégben is elkezdett rendeződni az etikai szint. A vevői elégedettségen nagy mértékben sikerült javítanunk. A személyes törődés számomra sokat jelentett,mert amikor elakadtam valamiben akkor mindig jött valami megoldás. Én úgy gondolom hogy a közös munkánk során kitűnünk a tömegből mert magasabb etikai szintet lépünk meg. Nagyon jól tudjuk kezelni a megrendelők igényeit,illetve a munkatársak képzése is sokat segít abban hogy több szabadidőm legyen."
PANNOX KFT. TULAJDONOS
Previous
Next