HOGYAN TŰNJ KI A TÖMEGBŐL? | Cégvezetői Akadémia

Csoportos, Prémium képzés

Outlet Hotel | Polgár

2022.02.16-17.

9:00 - 17:00

MIÉRT NEVEZZÜK EZT A KÉPZÉST PRÉMIUMNAK?

A Prémium számunkra azt jelenti, hogy hiába csoportos képzés, Mentoraink képesek foglalkozni a Te személyes és céges nehézségeiddel, tudnak válaszolni minden kérdésedre. A képzéseinket lekorlátoztuk maximum 30 főre, ami által megengedhetjük, hogy Mentoraink konkrétan a Te személyes kérdésedre tudjanak válaszolni, és ne általánosan valami másra. Ez 20% elméletet és 80% gyakorlatot jelent. A gyakorlatok között pedig szerepelnek olyanok, mint például az adott naphoz tartozó kommunikációs gyakorlatok; más cégvezetőkkel közösen átvitatott feladatok; vagy akár a saját cégedre kidolgozott feladatok, jövőbeli tervek is.

Mindemellett olyan professzionálisan összeállított képzési anyagot kapsz a képzés mellé, melyet egyből tudsz alkalmazni, és el tudod vinni magaddal a cégbe. Ha esetleg nem tudnád alkalmazni, akkor a Mentoraink addig adnak újabb és újabb nézőpontokat, ameddig azt az eszközt el nem tudod sajátítani, és használni nem tudod. Ez a képzéseink különlegessége, hogy nemcsak ledaráljuk az anyagot, hanem gyakoroljuk, rád szabjuk, és a cél, hogy ezután használni tudd az életedben ezeket.

Ha teljesen újként – azaz szűzen – érkezel hozzánk, akkor a képzés utáni napokban igényelhetsz a saját Mentorodtól egy 30 perces utánkövetést, ahol még egyszer válaszolunk bármilyen pluszban felmerülő kérdésedre. Ezért Prémium a mi képzésünk, mert az a szándékunk, hogy valóban változást és megfogható eredményt kapj a képzés után.

MIRŐL FOG SZÓLNI A 2 NAP?

Pontosan átvesszük, mit is jelent a PR, és mire tudod a Te cégedben alkalmazni. Megnézzük, mi a különbség a PR és a marketing között, és miért fontos külön-külön foglalkozni ezekkel.

Átvesszük, mit jelent a célközönség és a közönség, majd elmagyarázzuk, miért is fontos ezeknek a pontos meghatározása.

Illetve, egy referencián átmegyünk közösen, ami arról szól, hogyan kell kezelni a rossz híreket, mind a cégen belül, mind a cégen kívül.

Megtanítjuk neked a felméréseket, melyekkel még hatékonyabbá tudod tenni a kifelé áramló kommunikációkat, a marketing és PR tevékenységeket.

Átveszünk egy az emberi kapcsolatokkal és kommunikációkkal kapcsolatos referenciát, amit akár másnap tudsz alkalmazni. Ez meg fogja könnyíteni az emberi kapcsolataidat, az értékesítésed, illetve a tárgyalástechnikát a cégedben.

És végül, de nem utolsósorban gyakorlatokat végzünk a Te konkrét PR-oddal kapcsolatban. Megmutatjuk, mi is az a Bab Elmélet, és ezt hogyan kell alkalmaznod.

A NAPOK PONTOS MENETE

2022.02.16-17.

8:30-9:00 | Érkezés

Megtörténik az adminisztráció, elfoglalod a számodra legjobbnak tűnő helyet, kikéred a kávédat, és 9:00-kor várod, hogy kezdődjön is a képzés.

9:00-10:30 | Bevezetés

A képzés fontos szavait fogjuk tisztázni, illetve bevezetünk a PR alapjaiba. Ez leginkább az elméleti rész.

10:30-10:45 | Szünet

Szünetet tartunk, ahol új kapcsolatokat alakíthatsz ki a többi cégvezetővel, esetleg további kérdéseket vethetsz fel a Mentorodnak.

10:45-12:00 | Folytatjuk a képzést gyakorlatokkal

Megmutatjuk, milyen alkotóelemei vannak egy jó hírnévvel rendelkező cégnek, majd mindegyik elemhez konkrét cégfejlesztési eszközöket mutatunk. Természetesen gyakorlatokkal is készülünk, amiket addig gyakorolunk, amíg mindenki el nem készül vele.

12:00-13:00 | Ebédszünet

Ínyenc fogásokkal és ízletes ételekkel várnak minket az ebédlőben, amit elfogyasztunk.

13:00-14:30 | Folytatjuk a képzést

Referenciákat veszünk át a célközönséggel kapcsolatban, hogy miért fontos ennek meghatározása, illetve meg is határozzuk mindenki közönségét. Alkalmazzuk a tanultakat.

14:30-15:00 | Gyümölcs szünet

Ízletes gyümölcsökkel várnak minket, megterítve, amit elfogyasztunk a szünetben.

15:00-17:00 | Képzés folytatása és lezárása

Délután lezárjuk a képzés első részét, de előtte még átvesszük, hogyan tudod kezelni a cégen belüli és kívüli rossz híreket, és miként tudod ezeket megelőzni.

8:30-9:00 | Érkezés

Elfoglalod a számodra legjobbnak tűnő helyet, kikéred a kávédat, és 9:00-kor várod, hogy kezdődjön is a képzés.

9:00-10:30 | Bevezetés

Letisztázzuk, mik is azok a felmérések, és minden pontját átvesszük, gyakoroljuk őket, ami elő fogja segíteni, hogy hatékonyabb legyen a kiáramló kommunikációja a cégednek. Azaz, ne kelljen milliókat elégetned marketingre és PR-ra.

10:30-10:45 | Szünet

Szünetet tartunk, ahol új kapcsolatokat alakíthatsz ki a többi cégvezetővel, esetleg további kérdéseket vethetsz fel a Mentorodnak.

10:45-12:00 | Folytatjuk a képzést gyakorlatokkal

Átvesszük, hogy az előző megtanultak hogyan tudnak segíteni a tárgyalástechnikádon és miként tudsz többet értékesíteni az ügyfeleidnek.

12:00-13:00 | Ebédszünet

Ínyenc fogásokkal és ízletes ételekkel várnak minket az ebédlőben, amit nyugodtan el lehet fogyasztani.

13:00-14:30 | Referenciákat veszünk át

Átveszünk egy referenciát, ami arról szól, hogyan könnyítsd meg az emberi kapcsolatokat magad körül. Ebben az is le lesz írva, hogy miként tudod könnyen megtalálni a munkaerőt.

14:30-15:00 | Gyümölcs szünet

Ízletes gyümölcsökkel várnak minket, megterítve, amit elfogyasztunk a szünetben.

15:00-17:00 | Képzés folytatása és lezárása

További referenciákat olvasunk fel, melyek arról fognak szólni, hogy hogyan legyen hatékony és magas szintű a céged PR-ja.

KIEGÉSZÍTÉS

A képzés utáni napokban van lehetőséged egy 30 perces online találkozót kérni a Mentorodtól, aki a képzés után felmerült kérdéseidre fog válaszolni.

KINEK ÉRDEMES RÉSZT VENNIE?

Képzéseinket olyan vállalkozók számára alakítottuk ki, akik több munkatárssal dolgoznak együtt, több éve vezetik a vállalkozásukat, és szeretnének szintet lépni, olyan cégre szabott tanácsokkal, melyek valóban működnek is. Akik nemcsak egy olyan képzésen szeretnének részt venni, ahol leülnek, és reggel 8-tól este 8-ig darálják nekik az anyagot, amit aztán a cégben nem tudnak rendesen alkalmazni, hanem akik szeretnék valóban használni a rájuk szabott tudásanyagot.

Ha ilyen vezető vagy, akkor érdemes eljönnöd az egyik képzésünkre.

A KÉPZÉS ÁRA

A képzés ára tartalmazza:

  • magát a teljes képzést az elejétől a végéig;
  • a Mentorok személyre szabott segítségét;
  • az aznapi anyagot, amit átadunk számodra;
  • az előre lefoglalt helyedet a képzés teljes idejére.

300.000 Ft/2 nap/fő - amennyiben egyedül veszel részt.

A képzés ára, amennyiben munkatársakkal/többen érkeztek:

250.000 Ft/2 nap/fő - amennyiben minimum 3 fővel veszel részt.

210.000 Ft/2 nap/fő - amennyiben minimum 6 fővel veszel részt.

180.000 Ft/2 nap/fő - amennyiben minimum 9 fővel veszel részt.

Kérj személyre szabott árajánlatot a Cégvezetői Akadémiánkra, akár 1 alkalomra is!

Az árajánlat kérése kötelezettségmentes!

Kérem az árajánlatot gombra kattintva elfogadom az ÁSZF-et és az Adatvédelmi Szabályzatot.

MOLNÁR ZOLI
"Az akadémián az üzleti élet más és más területein tevékenykedő vezetőktől értékes, kipróbált, hasznosítható tapasztalatokra, ismeretekre tehetek szert. A képzések jó hangulatúak, az üzleti élet fontos problémáira adnak megoldási javaslatokat. Bármilyen problémával küzdök, megoldási javaslattal tudnak szolgálni. képzéseken rengeteg gyakorlati feladat van, mely segíti a tanultak mindennapi életbe való beépítését."
ROYAL MOSODA TULAJDONOS
VARGA CSABA DÁNIEL
"Varga Csaba Dániel vagyok, az Aranykorona Történelmi Étterem munkatársa, és már nagyon régóta dolgozunk együtt a DMA-val. Az együttműködés során elértük azt, hogy motiváltan, hatékonyabban tudnak a munkatársak együtt dolgozni a célunkon. A képzések után már rögtön tudtuk alkalmazni a tanultakat, ezzel még stabilabbá tenni a céget. ​ Hálásan köszönöm Attilának, hogy képezhetem itt magam."
ARANYKORONA TÖRTÉNELMI ÉTTEREM & LÁTVÁNYPINCE ÉRTÉKESÍTÉSI VEZETŐ
Previous
Next
NAGY ANTAL
"Itt a DMA-ban úgy tudok tanulni, hogy biztosan jól megértem a dolgokat. Ezek az információk elengedhetetlenek, hogy a cégem jól menjen: legyenek jó munkatársaim, tudjam őket kezelni, a vevőim elégedettek legyenek, bővüljön a számuk, egyre több és jobb rendeléseink legyenek, egyre stabilabb legyen a cég pénzügyileg, a fejlesztéseket önerőből meg tudjuk valósítani, a kitűzött céljainkat el tudjuk érni. Több szervezetnél próbáltam már ismereteket szerezni, főleg előadások alkalmával. Arra kellett rájönnöm, hogy ezt itt a DMA-nál tudom a legkönnyebben, a legalaposabban, a leggyakorlatiasabban megszerezni."
GNR NYOMDA TULAJDONOS
TOMA ZOLTÁN
"Egy jól működő cégben hatékonyság van, de a hatékonysághoz szükség van a tudásra, a személyiség fejlődésére és természetesen a motiváltságra. Az új ügyfél megszerzéséhez a jó hírnév elengedhetetlen, ami megint csak feltételezi a jó PR tevékenységet. A cég jó és gyors működéséhez a cégen belüli folyamatoknak jól kell működnie, ami a cég jól szervezettségén múlik. A fent említett pár dolog csak néhány amik szükségesek egy jól működő céghez és itt ezt elsajátíthatod, mint ahogy én is teszem velük évek óta!"
SYRIUS TECH KFT. ÜGYVEZETŐ
KASZTNER ANITA
"DMA és Pannox Kft közös munkája során a konfliktus kezelésben nagyon nagy eredményeket értünk el. Számomra sokszor a tapasztalat csere nyújtott nagy segítséget. A saját etikám javulása óta a cégben is elkezdett rendeződni az etikai szint. A vevői elégedettségen nagy mértékben sikerült javítanunk. A személyes törődés számomra sokat jelentett,mert amikor elakadtam valamiben akkor mindig jött valami megoldás. Én úgy gondolom hogy a közös munkánk során kitűnünk a tömegből mert magasabb etikai szintet lépünk meg. Nagyon jól tudjuk kezelni a megrendelők igényeit,illetve a munkatársak képzése is sokat segít abban hogy több szabadidőm legyen."
PANNOX KFT. TULAJDONOS
Previous
Next