HOGYAN KOMMUNIKÁLJ HATÉKONYAN A MUNKATÁRSAIDDAL? | Cégvezetői Akadémia

Csoportos, Prémium képzés

Outlet Hotel | Polgár

2021.10.20-21.

9:00 - 17:00

MIÉRT NEVEZZÜK EZT A KÉPZÉST PRÉMIUMNAK?

A Prémium számunkra azt jelenti, hogy hiába csoportos képzés, Mentoraink képesek foglalkozni a Te személyes és céges nehézségeiddel, tudnak válaszolni minden kérdésedre. A képzéseinket lekorlátoztuk maximum 30 főre, ami által megengedhetjük, hogy Mentoraink konkrétan a Te személyes kérdésedre tudjanak válaszolni, és ne általánosan valami másra. Ez 20% elméletet és 80% gyakorlatot jelent. A gyakorlatok között pedig szerepelnek olyanok, mint például az adott naphoz tartozó kommunikációs gyakorlatok; más cégvezetőkkel közösen átvitatott feladatok; vagy akár a saját cégedre kidolgozott feladatok, jövőbeli tervek is.

Mindemellett olyan professzionálisan összeállított képzési anyagot kapsz a képzés mellé, melyet egyből tudsz alkalmazni, és el tudod vinni magaddal a cégbe. Ha esetleg nem tudnád alkalmazni, akkor a Mentoraink addig adnak újabb és újabb nézőpontokat, ameddig azt az eszközt el nem tudod sajátítani, és használni nem tudod. Ez a képzéseink különlegessége, hogy nemcsak ledaráljuk az anyagot, hanem gyakoroljuk, rád szabjuk, és a cél, hogy ezután használni tudd az életedben ezeket.

Ha teljesen újként – azaz szűzen – érkezel hozzánk, akkor a képzés utáni napokban igényelhetsz a saját Mentorodtól egy 30 perces utánkövetést, ahol még egyszer válaszolunk bármilyen pluszban felmerülő kérdésedre. Ezért Prémium a mi képzésünk, mert az a szándékunk, hogy valóban változást és megfogható eredményt kapj a képzés után.

MIRŐL FOG SZÓLNI A KÉT NAP?

1. NAP

Pontosan átvesszük, mit is jelent a kommunikáció. Mit jelent a JÓ kommunikáció, és egy jó vezetőnek miért is kell jól kommunikálnia a munkatársaival.

Letisztázzuk, milyen alkotóelemei vannak a kommunikációnak, és ezeket hogyan tudod Te, illetve a vezetőid alkalmazni a mindennapokban.

Mindezek mellett pedig mindegyik részhez gyakorlatok lesznek, melyekkel már el is sajátíthatod a kommunikáció alapjait.

2. NAP

Megtanítjuk neked a megértés összetevőit, amivel még jobban átláthatod, hogy miért is olyan fontos a JÓ kommunikáció a cégen belül vagy akár az ügyfelek felé is.

Következő részben megmutatjuk, mi könnyíti meg az emberi kapcsolatokat, és mi az, ami miatt eltűnhet a stressz a cégedből.

Utoljára pedig végigmegyünk egy referencián, amelyben az emberi kapcsolatokról fogunk tanulni.

A NAPOK PONTOS MENETE

2021.10.20-21.

8:30-9:00 | Érkezés

Megtörténik az adminisztráció, elfoglalod a számodra legjobbnak tűnő helyet, kikéred a kávédat, és 9:00-kor várod, hogy kezdődjön is a képzés.

9:00-10:30 | Bevezetés

A képzés fontos szavait fogjuk tisztázni, illetve bevezetünk a kommunikáció alapjaiba. Ez leginkább az elméleti rész.

10:30-10:45 | Szünet

Szünetet tartunk, ahol új kapcsolatokat alakíthatsz ki a többi cégvezetővel, esetleg további kérdéseket vethetsz fel a Mentorodnak.

10:45-12:00 | Folytatjuk a képzést gyakorlatokkal

Megmutatjuk, milyen alkotóelemek vannak egy kommunikációban, majd mindegyik elemhez konkrét kommunikációs gyakorlatokat fogunk végrehajtani. Addig gyakoroljuk, ameddig mindenki elkészül vele.

12:00-13:00 | Ebédszünet

Ínyenc fogásokkal és ízletes ételekkel várnak minket az ebédlőben, amit elfogyasztunk.

13:00-14:30 | Folytatjuk a gyakorlatokat

Gyakoroljuk tovább az alkotóelemeket, hiszen a cél, hogy másnap már alkalmazni tudd a cégedben a tanultakat.

14:30-15:00 | Gyümölcs szünet

Ízletes gyümölcsökkel várnak minket, megterítve, amit elfogyasztunk a szünetben.

15:00-17:00 | Képzés folytatása és lezárása

Délután lezárjuk a képzés első részét, de előtte még átvesszük, hogyan tudod elérni azt, hogy az utasításaid végre legyenek hajtva úgy, hogy időben, pontosan és kérdés nélkül végezzék el a munkatársaid.

8:30-9:00 | Érkezés

Elfoglalod a számodra legjobbnak tűnő helyet, kikéred a kávédat, és 9:00-kor várod, hogy kezdődjön is a képzés.

9:00-10:30 | Bevezetés

Letisztázzuk, mik is a megértés összetevői, és minden pontját átvesszük, gyakoroljuk őket, ami elő fogja segíteni, hogy akár már másnap alkalmazni tudd őket.

10:30-10:45 | Szünet

Szünetet tartunk, ahol új kapcsolatokat alakíthatsz ki a többi cégvezetővel, esetleg további kérdéseket vethetsz fel a Mentorodnak.

10:45-12:00 | Folytatjuk a képzést gyakorlatokkal

Folytatjuk az előző gyakorlatokat.

12:00-13:00 | Ebédszünet

Ínyenc fogásokkal és ízletes ételekkel várnak minket az ebédlőben, amit nyugodtan el lehet fogyasztani.

13:00-14:30 | Referenciákat veszünk át

Átveszünk egy referenciát, amiben az van leírva, hogy mi könnyíti meg az emberi kapcsolatokat, illetve hogyan tudsz kommunikálni a munkatársaiddal a legkönnyebben.

14:30-15:00 | Gyümölcs szünet

Ízletes gyümölcsökkel várnak minket, megterítve, amit elfogyasztunk a szünetben.

15:00-17:00 | Képzés folytatása és lezárása

További referenciákat olvasunk fel, melyekkel elsajátíthatod a kommunikáció alapjait és lényegi elemeit, és amit magadra is szabhatsz.

KIEGÉSZÍTÉS

A képzés utáni napokban van lehetőséged egy 30 perces online találkozót kérni a Mentorodtól, aki a képzés után felmerült kérdéseidre fog válaszolni.

KINEK ÉRDEMES RÉSZT VENNIE?

Képzéseinket olyan vállalkozók számára alakítottuk ki, akik több munkatárssal dolgoznak együtt, több éve vezetik a vállalkozásukat, és szeretnének szintet lépni, olyan cégre szabott tanácsokkal, melyek valóban működnek is. Akik nemcsak egy olyan képzésen szeretnének részt venni, ahol leülnek, és reggel 8-tól este 8-ig darálják nekik az anyagot, amit aztán a cégben nem tudnak rendesen alkalmazni, hanem akik szeretnék valóban használni a rájuk szabott tudásanyagot.

Ha ilyen vezető vagy, akkor érdemes eljönnöd az egyik képzésünkre.

A KÉPZÉS ÁRA

A képzés ára tartalmazza:

  • magát a teljes képzést az elejétől a végéig;
  • a Mentorok személyre szabott segítségét;
  • az aznapi anyagot, amit átadunk számodra;
  • az előre lefoglalt helyedet a képzés teljes idejére.

300.000 Ft/2 nap/fő - amennyiben egyedül veszel részt.

A képzés ára, amennyiben munkatársakkal/többen érkeztek:

250.000 Ft/2 nap/fő - amennyiben minimum 3 fővel veszel részt.

210.000 Ft/2 nap/fő - amennyiben minimum 6 fővel veszel részt.

180.000 Ft/2 nap/fő - amennyiben minimum 9 fővel veszel részt.

Kérj személyre szabott árajánlatot a Cégvezetői Akadémiánkra, akár 1 alkalomra is!

Az árajánlat kérése kötelezettségmentes!

Kérem az árajánlatot gombra kattintva elfogadom az ÁSZF-et és az Adatvédelmi Szabályzatot.

MOLNÁR ZOLI
"Az akadémián az üzleti élet más és más területein tevékenykedő vezetőktől értékes, kipróbált, hasznosítható tapasztalatokra, ismeretekre tehetek szert. A képzések jó hangulatúak, az üzleti élet fontos problémáira adnak megoldási javaslatokat. Bármilyen problémával küzdök, megoldási javaslattal tudnak szolgálni. képzéseken rengeteg gyakorlati feladat van, mely segíti a tanultak mindennapi életbe való beépítését."
ROYAL MOSODA TULAJDONOS
VARGA CSABA DÁNIEL
"Varga Csaba Dániel vagyok, az Aranykorona Történelmi Étterem munkatársa, és már nagyon régóta dolgozunk együtt a DMA-val. Az együttműködés során elértük azt, hogy motiváltan, hatékonyabban tudnak a munkatársak együtt dolgozni a célunkon. A képzések után már rögtön tudtuk alkalmazni a tanultakat, ezzel még stabilabbá tenni a céget. ​ Hálásan köszönöm Attilának, hogy képezhetem itt magam."
ARANYKORONA TÖRTÉNELMI ÉTTEREM & LÁTVÁNYPINCE ÉRTÉKESÍTÉSI VEZETŐ
Previous
Next
NAGY ANTAL
"Itt a DMA-ban úgy tudok tanulni, hogy biztosan jól megértem a dolgokat. Ezek az információk elengedhetetlenek, hogy a cégem jól menjen: legyenek jó munkatársaim, tudjam őket kezelni, a vevőim elégedettek legyenek, bővüljön a számuk, egyre több és jobb rendeléseink legyenek, egyre stabilabb legyen a cég pénzügyileg, a fejlesztéseket önerőből meg tudjuk valósítani, a kitűzött céljainkat el tudjuk érni. Több szervezetnél próbáltam már ismereteket szerezni, főleg előadások alkalmával. Arra kellett rájönnöm, hogy ezt itt a DMA-nál tudom a legkönnyebben, a legalaposabban, a leggyakorlatiasabban megszerezni."
GNR NYOMDA TULAJDONOS
TOMA ZOLTÁN
"Egy jól működő cégben hatékonyság van, de a hatékonysághoz szükség van a tudásra, a személyiség fejlődésére és természetesen a motiváltságra. Az új ügyfél megszerzéséhez a jó hírnév elengedhetetlen, ami megint csak feltételezi a jó PR tevékenységet. A cég jó és gyors működéséhez a cégen belüli folyamatoknak jól kell működnie, ami a cég jól szervezettségén múlik. A fent említett pár dolog csak néhány amik szükségesek egy jól működő céghez és itt ezt elsajátíthatod, mint ahogy én is teszem velük évek óta!"
SYRIUS TECH KFT. ÜGYVEZETŐ
KASZTNER ANITA
"DMA és Pannox Kft közös munkája során a konfliktus kezelésben nagyon nagy eredményeket értünk el. Számomra sokszor a tapasztalat csere nyújtott nagy segítséget. A saját etikám javulása óta a cégben is elkezdett rendeződni az etikai szint. A vevői elégedettségen nagy mértékben sikerült javítanunk. A személyes törődés számomra sokat jelentett,mert amikor elakadtam valamiben akkor mindig jött valami megoldás. Én úgy gondolom hogy a közös munkánk során kitűnünk a tömegből mert magasabb etikai szintet lépünk meg. Nagyon jól tudjuk kezelni a megrendelők igényeit,illetve a munkatársak képzése is sokat segít abban hogy több szabadidőm legyen."
PANNOX KFT. TULAJDONOS
Previous
Next