CÉGVEZETŐI AKADÉMIA

Fejlődj hónapról hónapra vállalkozásoddal!

MI A CÉGVEZETŐI AKADÉMIA EREDMÉNYE?

Érezted már, hogy néha nehéz a vállalkozásod vezetése? Egyedül vagy, esetleg nem tartják a munkatársaid a szavukat, és még feszültség is van cégen belül? A Cégvezetői Akadémia eredménye egy olyan cég, ahol ismerik a cégfejlesztési eszközöket, és ahol ezeket valóban alkalmazzák is. Ahol kommunikálnak a munkatársak egymással, és nincsenek feszültségek egymás között. Ezt az eredményt úgy érjük el, hogy valódi eszközöket adunk át az Akadémiák során, melyeket begyakorlunk, és alaposan végigveszünk, korlátozott létszámban.

MILYEN A FELÉPÍTÉSE A CÉGVEZETŐI AKADÉMIÁNAK?

14 alkalom

1 éven keresztül kiválogathatod, hogy melyek azok a képzések, melyeken szeretnél részt venni. Ha a téma olyan, akkor akár munkatársakat, vezetőket is hozhatsz, hogy együtt, egy közös szándékkal tudjátok elsajátítani az anyagokat, amiket megtanultok a képzés alatt.

 

Gyakorlatok

Folyamatosan gyakorlatokon megyünk keresztül, és sosem engedjük meg, hogy csak elmélet legyen egy képzésen. A szándékunk,
hogy minél több valóban használható eszközt vigyél be a cé-
gedbe, aminek kézzelfogható eredménye lesz.

MIÉRT PRÉMIUM A CÉGVEZETŐI AKADÉMIA?

A Prémium számunkra azt jelenti, hogy hiába csoportos képzés, mentoraink képesek foglalkozni a Te személyes és céges nehézségeiddel, tudnak válaszolni minden kérdésedre. A képzéseink létszámát lekorlátoztuk, hogy Mentoraink ténylegesen a Te személyes kérdésedre tudjanak válaszolni, és ne általánosan valami más kérdésre. Rengeteg gyakorlat van, mint például az adott naphoz tartozó kommunikációs gyakorlatok; más cégvezetőkkel közösen átvitatott feladatok; vagy akár a saját cégedre kidolgozott feladatok, jövőbeli tervek is. Egy professzionálisan összeállított anyagot kapsz a képzés mellé, amit egyből tudsz alkalmazni, és be tudod vinni a cégedbe. Ha nehézséged van, akkor a Mentoraink addig adnak újabb nézőpontokat, ameddig teljes megértésed nem lesz. Prémium, mivel nemcsak ledaráljuk az anyagot, hanem a cél, hogy ezután használni tudd az életedben a leírtakat. Ha újként érkezel, akkor a képzés utáni napokban igényelhetsz a saját Mentorodtól egy 30 perces utánkövetést, ahol még egyszer válaszolunk bármilyen felmerülő kérdésedre. Az a szándékunk, hogy valóban változást és megfogható eredményt kapj a képzés által.

MILYEN TÉMÁKBAN VANNAK AKADÉMIÁK?

Az emberek kezelésétől, saját magad kiszervezéséig, a munkaerő megtaláláson keresztül, még a jövőképed megtervezésével is foglalkozunk. Minden évben pontos felmérést készítünk, majd az érdeklődési szint alapján állítjuk össze az éves képzéseket. Ezek alapján már láthatod, hogy olyan vállalkozók számára alakítottuk ki, akik több munkatárssal dolgoznak, több éve vezetik vállalkozásukat, és szeretnének szintet lépni olyan cégre szabott tanácsokkal, melyek valóban működnek is. Akik NEM azt a helyet keresik, ahol reggel 8-tól este 8-ig darálják nekik az anyagot, amit aztán a cégben nem tudnak rendesen alkalmazni. Ha ilyen vezető vagy, akkor érdemes eljönnöd az egyik képzésünkre.

Évtervező

Hogyan érjük el az éves célkitűzéseket?

Jutalmak és büntetések

Mikor büntesd, és hogyan jutalmazd a munkatársaidat?

Vállalati etika

Miként legyen stresszmentes a munkahely?

Hogyan tarts vezetői meetinget?

Miért kell meeting, és hogyan kell megtartani?

Márkaépítés/PR

Milyen módon lehet ismert a céged?

Tárgyalástechnika

Hogyan tárgyalj a legtöbb profitért?

Emberek kezelése

Hogy kezeld az embereket, hogy motiváltak legyenek?

Kommunikáció a cégen belül

Milyen módokon kommunikálj a cégen belül?

Munkatársak motiválása

Milyen eszközökkel tudod motiválni a munkatársaidat?

Pénzügyi stabilitás

Hogyan érj el pénzügyileg stabil céget?

Kérj személyre szabott árajánlatot a Cégvezetői Akadémiánkra, akár 1 alkalomra is! Az árajánlat kérése kötelezettségmentes!

Kérem az árajánlatot gombra kattintva elfogadom az ÁSZF-et és az Adatvédelmi Szabályzatot.

MOLNÁR ZOLI
"Az akadémián az üzleti élet más és más területein tevékenykedő vezetőktől értékes, kipróbált, hasznosítható tapasztalatokra, ismeretekre tehetek szert. A képzések jó hangulatúak, az üzleti élet fontos problémáira adnak megoldási javaslatokat. Bármilyen problémával küzdök, megoldási javaslattal tudnak szolgálni. képzéseken rengeteg gyakorlati feladat van, mely segíti a tanultak mindennapi életbe való beépítését."
ROYAL MOSODA TULAJDONOS
VARGA CSABA DÁNIEL
"Varga Csaba Dániel vagyok, az Aranykorona Történelmi Étterem munkatársa, és már nagyon régóta dolgozunk együtt a DMA-val. Az együttműködés során elértük azt, hogy motiváltan, hatékonyabban tudnak a munkatársak együtt dolgozni a célunkon. A képzések után már rögtön tudtuk alkalmazni a tanultakat, ezzel még stabilabbá tenni a céget. ​ Hálásan köszönöm Attilának, hogy képezhetem itt magam."
ARANYKORONA TÖRTÉNELMI ÉTTEREM & LÁTVÁNYPINCE ÉRTÉKESÍTÉSI VEZETŐ
Previous
Next
NAGY ANTAL
"Itt a DMA-ban úgy tudok tanulni, hogy biztosan jól megértem a dolgokat. Ezek az információk elengedhetetlenek, hogy a cégem jól menjen: legyenek jó munkatársaim, tudjam őket kezelni, a vevőim elégedettek legyenek, bővüljön a számuk, egyre több és jobb rendeléseink legyenek, egyre stabilabb legyen a cég pénzügyileg, a fejlesztéseket önerőből meg tudjuk valósítani, a kitűzött céljainkat el tudjuk érni. Több szervezetnél próbáltam már ismereteket szerezni, főleg előadások alkalmával. Arra kellett rájönnöm, hogy ezt itt a DMA-nál tudom a legkönnyebben, a legalaposabban, a leggyakorlatiasabban megszerezni."
GNR NYOMDA TULAJDONOS
TOMA ZOLTÁN
"Egy jól működő cégben hatékonyság van, de a hatékonysághoz szükség van a tudásra, a személyiség fejlődésére és természetesen a motiváltságra. Az új ügyfél megszerzéséhez a jó hírnév elengedhetetlen, ami megint csak feltételezi a jó PR tevékenységet. A cég jó és gyors működéséhez a cégen belüli folyamatoknak jól kell működnie, ami a cég jól szervezettségén múlik. A fent említett pár dolog csak néhány amik szükségesek egy jól működő céghez és itt ezt elsajátíthatod, mint ahogy én is teszem velük évek óta!"
SYRIUS TECH KFT. ÜGYVEZETŐ
KASZTNER ANITA
"DMA és Pannox Kft közös munkája során a konfliktus kezelésben nagyon nagy eredményeket értünk el. Számomra sokszor a tapasztalat csere nyújtott nagy segítséget. A saját etikám javulása óta a cégben is elkezdett rendeződni az etikai szint. A vevői elégedettségen nagy mértékben sikerült javítanunk. A személyes törődés számomra sokat jelentett,mert amikor elakadtam valamiben akkor mindig jött valami megoldás. Én úgy gondolom hogy a közös munkánk során kitűnünk a tömegből mert magasabb etikai szintet lépünk meg. Nagyon jól tudjuk kezelni a megrendelők igényeit,illetve a munkatársak képzése is sokat segít abban hogy több szabadidőm legyen."
PANNOX KFT. TULAJDONOS
Previous
Next