CÉGTESZT

Szeretnéd tudni, mik a céged erősségei és gyengeségei? Mérjük fel vállalkozásod minden területét!

MI AZ EREDMÉNYE A CÉGTESZTNEK?

Precízen felmért cég, ahol a vezetés pontosan látja a hiányosságokat, és pontosan tudja, hogyan javítsa ki azokat a vállalkozásban. Ezek a hiányosságok lehetnek a termelésnél, emberek kezelésénél, akár a szervezésnél is. A másik eredmény, hogy stabilitást ér el a vállalkozás a cégfejlesztés területén, hiszen arra is fény derül, mit csinál jelen pillanatban jól a cég, ami megnyugvást okoz a vezetésnek. Illetve olyan cégfejlesztési eszközök, melyeket arra a vállalkozásra szabunk, hogy ott pontosan hogyan lehet alkalmazni és bevezetni őket.

MIRE AD MEGOLDÁST A CÉGTESZT?

Hogyan lehet stabilabb céget elérni?

Hogyan érje el, hogy etikusabb és hatékonyabb munkatársai és vezetői legyenek?

Hol van lehetőség profit- és bevételnövelésre?

Miként érje el, hogy a cég pénzügyileg stabil legyen?

Milyen módon lehet még hatékonyabb a termelés a cégben?

Hogy hozzon létre egy teljesen önműködő céget?

Milyen módokon tud a cége ismertebbé válni a piacon?

MI A FOLYAMATA AZ ADATFELVÉTELNEK ÉS ELEMZÉSNEK?

1. Adatfelvétel

Bemutatjuk a CégTeszt működését részletesen, majd végigmegyünk 70 db kérdésen. Az ezekre a kérdésekre adott válaszaidat részletesen beleírjuk a CégTesztes táblázatunkba, itt már lesznek felismeréseid, hogy milyen területek vannak, melyekkel foglalkozni kellene. Ez körülbelül 4 órát vesz igénybe. (Online)

2. Elemzés

Újra végigmegyünk az összes kérdésen, és egyesével, a Te cégedre szabva javaslatokat adunk mind a 70 területre. Ezeket a javaslatokat, üzleti cikkeket kinyomtatjuk egy CégTesztes mappába. Ehhez 1 hétre van szükségünk.

3. Cégre szabott átadás

Előre meghatározott időpontban meglátogatjuk vállalkozásod, és átadjuk a kinyomtatott és a digitális verzióját is a Te CégTesztednek. Veled újra végigmegyünk a javaslatokon, de már csak azokon, melyek nagyobb figyelmet igényelnek, tehát a nehezebb területeken. Ez körülbelül 4 órát vesz igénybe.

4. Konzultáció

Ennél a találkozásunknál egy plusz konzultációt adunk neked, ahol a CégTeszt alapján legnehezebbnek vélt területtel foglalkozunk. Ezzel a konzultációval már el is tudsz indulni egy még stabilabb cég felé. Egy lendületet fogsz kapni, mivel ezt az eszközt/területet már tökéletesen tudod alkalmazni ezután.

PÉLDÁK A CÉGTESZT KÉRDÉSEIRE

7. Ügyvezetői osztály | Életképesség

Mi a cég pontosan megfogalmazott célja, és hová van kihelyezve?


1. Kommunikációs osztály | Szervezett ség

Mit tesztek, amikor a munkatárs nem produktív, vagy olyan dolgot tesz, ami ellenkezik a szervezet irányelveivel? Adott esetben kár is keletkezik.


5. Minőségi osztály | Javulás

Hogyan vizsgáljátok ki a reklamációkat? Milyen gyakran vannak?

 

3. Pénzügyi osztál y | Megbízhatóság, hitelesség

Milyen nyilvántartást vezettek a kiszámlázott tételekről? (kintlévőségek; mi várható a héten/közeljövőben; mi van lejárva)


4. Termelési osztály | Aktivitás

Milyen eszközöket használtok a szolgáltatás előkészítésére, és ezek mennyire hatékonyak?


6. Közönségkapcsolati osztály | Növekedés

Az új ügyfelek hogyan értesülnek a cég szolgáltatásairól/termékeiről?

Mielőtt még bármilyen döntésd is hoznál, töltsd ki a CégTesztünk díjmentes próba verzióját, ahol megnézzük, a Te cégednek érdemes-e megvásárolni ezt a szolgáltatást.

Kérj személyre szabott árajánlatot a CégTesztre, amivel felmérjük vállalkozásod erős és gyenge pontjait!

Az árajánlatot kötelezettségmentesen tudod kérni.

Kérem az árajánlatot gombra kattintva elfogadom az ÁSZF-et és az Adatvédelmi Szabályzatot.

TAPASZTALAT A CÉGTESZTRŐL:

“Egy céget elindítani és megtartani olyan, mint egy emberi kapcsolat, megszerezni könnyű, de megtartani már annál nehezebb. Elérsz egy bizonyos szintet, és azt érzed, hogy a cég hullik szét. Egy idő után már nem láttam át az egészet, és nem volt kontrollom. Mindig csak adtam-adtam-adtam a cégen belül, és sose kaptam visszafelé semmit. Ebben a helyzetben az ember elgondolkozik azon, hogy miként tud továbblépni a jövőre nézve. Azért találom jónak a DMA CégTesztet, mert teljes mértékben átvilágította a céget, illetve segített a hibák kiküszöbölésében. Kaptam egy irányvonalat, hogy mit csináljunk és hogyan. Mindenképp ez kellett ahhoz, hogy előrébb tudjak lépni!”

BOZÓ BÁLINT, Bozó Burkolat

DUDIK ATTILA
"A saját és munkatársaim személyiségfejlődése, hatékonysága nagymértékben javul a képzések folyamán. A mindennapi nehézségek leküzdésében, a konfliktusok kezelésében motivációt ad a résztvevőknek. Segítenek, hogy a munkatársak stresszmentes környezetben, csapatban, együtt termeljenek, amely által a cég nagyobb stabilitást ér el, munkaidőt spórolunk, az ügyvezetőnek pedig több szabadidőt ad. A képzések segítségével megtanuljuk, hogyan tudunk kitűnni a tömegből, hogyan szerezhetünk jó hírnevet. Jó vevőket, beszállítókat, munkatársakat tudunk magunknak találni, akiket meg is tudunk tartani. A belső folyamatainkat fel tudjuk gyorsítani, ezáltal növekvő bevételre, stabil pénzügyi háttérre teszünk szert."
ATINOX PLUSZ KFT. TULAJDONOS
MOLNÁR ZOLI
"Az akadémián az üzleti élet más és más területein tevékenykedő vezetőktől értékes, kipróbált, hasznosítható tapasztalatokra, ismeretekre tehetek szert. A képzések jó hangulatúak, az üzleti élet fontos problémáira adnak megoldási javaslatokat. Bármilyen problémával küzdök, megoldási javaslattal tudnak szolgálni. képzéseken rengeteg gyakorlati feladat van, mely segíti a tanultak mindennapi életbe való beépítését."
ROYAL MOSODA TULAJDONOS
VARGA CSABA DÁNIEL
"Varga Csaba Dániel vagyok, az Aranykorona Történelmi Étterem munkatársa, és már nagyon régóta dolgozunk együtt a DMA-val. Az együttműködés során elértük azt, hogy motiváltan, hatékonyabban tudnak a munkatársak együtt dolgozni a célunkon. A képzések után már rögtön tudtuk alkalmazni a tanultakat, ezzel még stabilabbá tenni a céget. ​ Hálásan köszönöm Attilának, hogy képezhetem itt magam."
ARANYKORONA TÖRTÉNELMI ÉTTEREM & LÁTVÁNYPINCE ÉRTÉKESÍTÉSI VEZETŐ
Previous
Next
NAGY ANTAL
"Itt a DMA-ban úgy tudok tanulni, hogy biztosan jól megértem a dolgokat. Ezek az információk elengedhetetlenek, hogy a cégem jól menjen: legyenek jó munkatársaim, tudjam őket kezelni, a vevőim elégedettek legyenek, bővüljön a számuk, egyre több és jobb rendeléseink legyenek, egyre stabilabb legyen a cég pénzügyileg, a fejlesztéseket önerőből meg tudjuk valósítani, a kitűzött céljainkat el tudjuk érni. Több szervezetnél próbáltam már ismereteket szerezni, főleg előadások alkalmával. Arra kellett rájönnöm, hogy ezt itt a DMA-nál tudom a legkönnyebben, a legalaposabban, a leggyakorlatiasabban megszerezni."
GNR NYOMDA TULAJDONOS
TOMA ZOLTÁN
"Egy jól működő cégben hatékonyság van, de a hatékonysághoz szükség van a tudásra, a személyiség fejlődésére és természetesen a motiváltságra. Az új ügyfél megszerzéséhez a jó hírnév elengedhetetlen, ami megint csak feltételezi a jó PR tevékenységet. A cég jó és gyors működéséhez a cégen belüli folyamatoknak jól kell működnie, ami a cég jól szervezettségén múlik. A fent említett pár dolog csak néhány amik szükségesek egy jól működő céghez és itt ezt elsajátíthatod, mint ahogy én is teszem velük évek óta!"
SYRIUS TECH KFT. ÜGYVEZETŐ
KASZTNER ANITA
"DMA és Pannox Kft közös munkája során a konfliktus kezelésben nagyon nagy eredményeket értünk el. Számomra sokszor a tapasztalat csere nyújtott nagy segítséget. A saját etikám javulása óta a cégben is elkezdett rendeződni az etikai szint. A vevői elégedettségen nagy mértékben sikerült javítanunk. A személyes törődés számomra sokat jelentett,mert amikor elakadtam valamiben akkor mindig jött valami megoldás. Én úgy gondolom hogy a közös munkánk során kitűnünk a tömegből mert magasabb etikai szintet lépünk meg. Nagyon jól tudjuk kezelni a megrendelők igényeit,illetve a munkatársak képzése is sokat segít abban hogy több szabadidőm legyen."
PANNOX KFT. TULAJDONOS
Previous
Next